تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف سقف پاداش بازنشستگی از لایحه برنامه ششم خلاف عدالت است

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رأی نمایندگان مجلس به حذف ماده 34 لایحه برنامه پنج‌ساله برنامه ششم توسعه که سقف پاداش پایان خدمت کارکنان دولت را 7 برابر حداقل حقوق و مزایا قرار می‌داد، گفت: با حذف این ماده، خستگی کار امروز در سه شیفت مجلس بر تن‌مان باقی ماند.

وی از ماده 34 لایحه برنامه به‌عنوان یکی از شاه‌بیت‌های این لایحه نام برد و خاطرنشان کرد: بالاترین آرمان نظام اسلامی توسعه و گسترش عدالت در جامعه است که موجب می‌شود مردم در سخت‌ترین شرایط نیز پای آرمان‌های خود بایستند و سبب دلگرمی قشر مستضعف جامعه است.

گودرزی گفت: اگر جایگاه شغلی مدیران حساس و سخت بوده است، در مدت 30 سال خدمتشان، مزایایش را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این که حذف سقف پاداش بازنشستگی برای کارکنان دولت توسط مجلس، خلاف عدالت است، تصریح کرد: پاداش پایان خدمت اگر قرار است افزایش یابد، باید برای اقشاری افزایش یابد که در 30 سال خدمت خود، حقوق اندک دریافت کرده‌اند و حال بعد از بازنشستگی می‌خواهند با آن پاداش پایان خدمت خود، آسایشی برای خود فراهم آورند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با حذف ماده 34 لایحه برنامه ششم از سوی مجلس، کارکنانی که حقوق بالا گرفته‌اند پس از بازنشستگی بالای دویست میلیون میلیون تومان پاداش خواهند گرفت، در حالی که آن دسته از کارکنانی که کف حقوق را می‌گرفته‌اند، پاداش‌های 30 الی 40 میلیونی خواهند گرفت.

* نمایندگان مجلس نباید منافع ملت را فدای منافع عده‌ای خاص می‌کردند

وی با تأکید بر اینکه تصمیم امروز مجلس در برداشتن سقف پاداش برای کارکنان دولت به‌نفع ملت نبود، اظهار داشت: برخی با ما نیز تماس گرفتند تا در جهت خروج این ماده از لایحه بکوشیم، اما نمایندگان مجلس نباید منافع ملت را فدای منافع عده‌ای خاص می‌کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروهی از نمایندگان بسیار تلاش کردند این ماده حذف نشود، گفت: مجلس دهم امتحان خوبی در این زمینه پس نداد.

وی اظهار داشت: امروز به‌عنوان مثال، در وزارت نفت، کارکنانی هستند که کمی بیش از یک میلیون در ماه حقوق می‌گیرند و کارکنانی نیز وجود دارد که بیش از ده برابر آنها حقوق دریافت می‌کنند؛ حال آیا پس از بازنشستگی نیز باید پاداش دریافت‌کنندگان حقوق و مزایای بالا 10 برابر پاداش بعضی کارکنان دیگر باشد؟

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حذف قانون سقف پاداش برای کارکنان دولت در کارنامه مجلس دهم ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3PVKD0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف سقف پاداش بازنشستگی از لایحه برنامه ششم خلاف عدالت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..