تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند جالب هافبک طلایی استقلال

لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد بر نیاز استقلال به صورت رسمی به زودی اعلام خواهد شد. گمانه زنی‌های نزدیک به واقعیت نشان از حضور برخی از بازیکنان گرانقیممت استقلال در این لیست دارد.

یکی از بازیکنانی که احتمال اعلام شدن نامش در لیست مازاد استقلال زیاد است، بختیار رحمانی است. بازیکنی که در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست و حتی پیراهن شماره ۷ این تیم را هم برتن کرد. این بازیکن در نیم فصل نتوانست انتظارات را برآورده نماید. بختیار بعد از یک دوره نیمکت نشینی، در آخرین بازی نیم فصل استقلال حتی در بین ۱۸ بازیکن استقلال هم قرار نگرفت تا شائبه حضور وی در لیست مازاد استقلال قوت گیرد؛ به خصوص اینکه احتمال اضافه شدن ایمان مبعلی به استقلال هم زیاد است.

احتمال این که بختیار رحمانی قبل از آن که نامش به عنوان بازیکن مازاد اعلام شود، شخصا درخواست رضایتنامه و جدایی از استقلال را داشته باشد، زیاد است. بهرحال بختیار بازیکن بزرگی است و قطعا در صورتی که قصد جدایی از استقلال داشته باشد پیشنهادات قابل توجهی خواهد داشت.


مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند جالب هافبک طلایی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..