تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی وادادگی را تعقل و تدبیر تعریف می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش شامگاه یکشنبه، درهمایش پایان فتنه،پایان فریب ،درمشهدمقدس با اشاره به سالروزحماسه ۹ دی اظهار کرد: خراسان را به وفا، ادب و بزرگواری می شناسند، سرزمینی که میزبان خورشیدی سراسر مهربانی است و میزبان امام رئوفی است که فخر ایران و شیعه است.

وی افزود: خراسان، سرزمینی غنی به لحاظ مفاخر فرهنگ و ادب و هنر است، سرزمین حکیم ابوالقاسم فروسی، خواجه نصیرالدین طوسی،خیام،عطار،خواجه نظام الملک توسی،محمد غزالی ،شیخ طوسی،جابر ابن حیان که بخشی از افتخارات خراسان و ایران اند ودارای مردمی انقلابی،مؤمن و رشید است که باتقدیم ۱۷ هزار شهید،  ۴۸ هزار جانباز و سه هزار و ۴۰۰ آزاده مانند شهیدان کاوه، برونسی، صیاد، شوشتری وچراغچی ونیزشهدای مدافع حرم شهید قاجاریان، حریری وشهیدجهانی، جلوه ی ایثارگری را به طور کامل به رخ کشیده اند.

وی عنوان کرد: مردم مشهد و خراسان در همه مقاطع انقلاب اسلامی جزو پیشتازان حرکت های مردمی و مؤمنانه و مجاهدانه بوده اند و تاریخ خراسان مملو از تصمیم های درست است؛ تصمیم هایی که معمولا برخی از آن ناراحت هستند.

معاون سابق رئیس جمهور افزود: علی رغم تلاش هایی که انجام شده است، حاشیه مشهد مقدس از کمبودها رنج زیادی می برد. باید هر چه سریعتر برای آن تصمیماتی اتخاذ کرد و متاسفانه خراسان رضوی در نرخ بیکاری که همیشه در کل کشور جزو استانهای بهتر بوده ولی درچند سال گذشته نرخ بیکاری افزایش چشم گیری در این استان داشته است.

وی تصریح کرد:  افزایش نرخ بیکاری در این استان نشان می دهد که  وضعیت اشتغال بسیار نامناسب است. تعطیلی بسیاری از بنگاه های تولیدی و خدماتی کشور و این استان، همه را نگران ساخته و به هیچ عنوان در شأن مردم این دیار نمی باشد.

مهرداد بذرپاش تصریح کرد: واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری، تولید را در وضعیت بحران جدی قرار داده است و از آن طرف، قاچاق کالا اقتصاد کشور را زمین گیر کرده است و متاسفانه این موضوع گویا برای همه عادی شده است، از سویی طرح های مربوط به کنترل کالاها را تعطیل کردیم و هیچ ایده ای مناسب به جای آن ارائه نشد.

می خواهند جوانان را با کنسرت سرگرم کنند تا جیب هایشان را از حقوق های نجومی پر کنند

بذرپاش با اشاره به وادادگی برخی، افزود: برخی در داخل، مدیریت مدل قاجار را بهترین مدل مدیریت برای خود می دانند، مدل مدیریت قجری در کنار تجویز ما نمی توانیم حتی لول هنگ هم بسازیم چرا حرف بزرگ بزنیم و آرمان بزرگ تعریف کنیم و این کارها را  ماجراجویی می دانند، این افراد از دوران قاجار خیلی لذت می برند چرا که این روش اداره را بسیار می پسندند و هر چه می گردند یک نمونه موفق آن دوران پیدا کنند موفق نمی شوند چرا که آن دوران، دوران افول تمدنی ایران زمین بود.

شهروندی یعنی رکود را از بازار برداریم تا ملت نفس بکشند، حقوق شهروندی یعنی علیه جمهوریت شورش نکنیموی افزود: در دوران قاجار، بسیاری از دانشمندان ما را از بین بردند و سرکوب کردند، ایران را در ضعیف ترین موقعیت خود در دنیا قرار دادند، در آن دوره بسیاری از قراردادهای ننگین را به اسم تأمین امنیت و رفاه به این مردم تحمیل کردند و نه از امنیت خبری شد و نه از رفاه و  روز به روز بخش های ایران از این پیکره بزرگ جدا شد.

وی  تصریح کرد: هنوز عده ای در داخل می گویند از کف پا تا فرق سر باید فرنگی شویم تا پیشرفت کنیم و به این ایمان دارند. اکنون نیز مدل استفاده از روش کیف انگلیسی را برای همراه سازی عده ای واداده در داخل، با روشهای دیگری از این دست در جریان است و وادادگی را تعقل و تدبیر تعریف می کنند.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: این ها جوانان را فقط برای کف و هورا می خواهند و حداکثر این که عکسهای آنها را لایک کنند. می خواهند  سر جوانان با کنسرت گرم شود تا جیب خود را با حقوق نجومی پر کنند، متاسفانه حقوق نجومی می گیرند و فاجعه نجومی به بار می آورند.

وی خاطر نشان کرد: حقوق شهروندی یعنی اشتغال برای جوان ایرانی، حقوق شهروندی یعنی امنیت سپرده هاوسرمایه های مردم مظلوم راحفظ کنیم وباسیاستهای نادرست آن رانابودنکنیم مانندپرونده هایی چون موسسات مالی واعتباری وپروژه های بزرگ گردشگری.

مهرداد بذرپاش افزود: حقوق شهروندی یعنی به فکر تکریم ارباب رجوع در دستگاه ها باشیم، حقوق شهروندی یعنی رأی مردم ولو به ضررمان بود بپذیریم، حقوق شهروندی یعنی اموال عمومی مردم را زیر پا لگدمال نکنیم، حقوق شهروندی یعنی رکود را از بازار برداریم تا ملت نفس بکشند، حقوق شهروندی یعنی علیه جمهوریت شورش نکنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی وادادگی را تعقل و تدبیر تعریف می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..