تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلزنی سجاد شهباززاده مقابل گالاتاسرای/ آلانیا با ۴ گل شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته شانزدهم رقابتهای سوپرلیگ ترکیه یکشنبه شب ادامه یافت که در یکی از دیدارهای مهم انجام گرفته تیم آلانیا اسپور در زمین گالاتاسرای تن به باخت ۵ بر یک داد.

در دقیقه ۳۰ این بازی نایجل دی یانگ روی پاس وسلی اسنایدر دروازه آلانیا را باز کرد. اما سجاد شهباززاده که بعد از ۱۴ هفته از ابتدا به میدان رفته بود در دقیقه ۳۹ این گل را پاسخ داد. او توپی که از چپ ارسال شده بود را با ضربه سری دیدنی درون دروازه گالاتاسرای جای داد.

قبل از اینکه نیمه نخست پایان یابد گاساما، مدافع سنگالی تیم آلانیا به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا نتیجه ۲ بر یک به سود گالاتاسرای شود.

در نیمه دوم تیم گالاتاسرای ۳ بار دیگر گلزنی کرد. وسلی اسنایدر (۵۱)، ارن دردیوک (۵۵) و خوزه فیلیپه (۸۰) گل های تیم گالاتاسرای را به ثمر رساندند.

شهباززاده تا دقیقه ۸۵ در میدان حضور داشت و پس از آن تعویض شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلزنی سجاد شهباززاده مقابل گالاتاسرای/ آلانیا با ۴ گل شکست خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..