تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به آنچه تا کنون در خصوص اسمارت فون G6 ال جی شنیده ایم

نگاهی به آنچه تا کنون در خصوص اسمارت فون G6 ال جی شنیده ایم

با نزدیک شدن به سال نو میلادی، بسیاری از مشتاقان دنیای فناوری بی صبرانه منتظر برگزاری چندین نمایشگاه فناوری که بطور معمول در چند ماه نخست سال میلادی برگزار می شوند هستند. در حالیکه نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی، CES، در شهر لاس وگاس و از تاریخ سوم ژانویه، 14 دی، تا ششم ژانویه، 17 دی، برگزار خواهد شد، کنگره جهانی موبایل، MWC، در اواخر ماه فوریه در شهر بارسلون اسپانیا میزبان علاقمندان خواهد بود. و همچون همیشه بسیاری از کمپانی های حوزه فناوری از گوشه و کنار دنیا گجت ها و نوآوری های جدید خود را در یکی از این دو نمایشگاه معرفی خواهند کرد، بنابراین اگر به دنبال تازه های فناوری هستید این چند هفته می تواند هیجان زیادی برایتان به همراه داشته باشد.


ال جی یکی از کمپانی هایی است که بطور معمول از اسمارت فون های پرچمدار خود در جریان MWC رونمایی می کند که احتمالا اخبار مربوط به رونمایی از G5 را در تک شات خوانده اید. جی 5 توسط این کمپانی کره جنوبی در فوریه سال 2016 و در جریان MWC 2016 رونمایی شد، و بر اساس شایعات امسال نیز ال جی قصد دارد از پرچمدار کاملا متفاوت خود در همین نمایشگاه رونمایی کند. این پرچمدار که انتظار می رود تحت نام LG G6 راهی بازار شود به عنوان نسل جدید سری G جانشین جی 5 خواهد شد و بر اساس شایعات دارای ویژگی های جدید و مبتکرانه ای است که ال جی امیدوار است بتواند در مقابل محصولات کمپانی های رقیب یعنی سامسونگ، اپل، سونی و سایر رقبا خوش بدرخشد.


حال که از عرضه ویژگی های جدید صحبت به میان آمد، باید گفت که ال جی سال گذشته و با معرفی جی 5 سعی کرد نخستین اسمارت فون ماژولار را در این عرصه معرفی کند. اما این اسمارت فون، بازخوردهای کاملا متفاوتی دریافت کرد و نتوانست به فروشی که برای آن پیش بینی شده بود دست یابد. حالا گفته می شود ال جی قصد ندارد طراحی ماژولار جی 5 را در جی 6 نیز تکرار کند. بر اساس شنیده ها این گوشی ازاسکنر عنبیه چشم برخوردار است که مانند سایر سیستم های تشخیص هویت بیومتریک منجمله اسکنرهای اثرانگشت هنوز خیلی فراگیر نشده است. شایعات دیگری نیز در این مدت شنیده شده که اظهار می کنند پرچمدار بعدی ال جی به احتمال بسیار زیاد از اسنپدراگون 830 و حداقل 32 گیگابایت فضای حافظه داخلی بهره خواهد برد. فضای رم در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز 6 تا 8 گیگابایت عنوان شده است. در هر حال به خاطر داشته باشید که تمام موارد فوق در حد شایعه مطرح هستند و هنوز هیچیک مورد تایید رسمی قرار نگرفته اند.


در تعدادی دیگر از شایعات گفته شده است که ال جی جی 6 با Daydream گوگل سازگار است که در این صورت باید دارای نمایشگر اولد باشد. انتظار می رود نمایشگر این محصول از پنل 4K یا WQHD برخوردار باشد که پنل 4K تجربه مطلوب تری از واقعیت مجازی را نیز به همراه خواهد داشت. در ضمن گفته می شود ال جی ممکن است همراه با جی 6 از سرویس پرداخت موبایلی خود که در رقابت با سامسونگ پی قرار می گیرد نیز رونمایی کند. هنوز در این خصوص اخبار موثقی در دست نیست، اما اگر ال جی تصمیم بگیرد وارد حوزه پرداخت موبایلی شود، پرچمدار آتی آن باید دارای تراشه NFC باشد و بنابراین می توان انظار داشت با سرویس هایی همچون اندروید پی نیز سازگار باشد.


بر اساس شایعات این اسمارت فون بین 650 تا 700 دلار قیمت گذاری خواهد شد که در حوزه پرچمداران قیمتی مناسب و بسیار معمول است. همچنین انتظار می رود سیستم عامل اندروید نوقا بطور پیش فرض بر روی ال جی جی 6 نصب باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت اگر این شایعات صحت داشته باشند، ال جی جی 6 ارزش انتظار را خواهد داشت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به آنچه تا کنون در خصوص اسمارت فون G6 ال جی شنیده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..