تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید عارف بر برخورد با برهم زنندگان سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهوری

یکشنبه، 5 دی 1395 ساعت 22:202016-12-25سياسي

ایرنا - رییس شورای عالی سیاست گذاری إصلاح طلبان بر لزوم برخورد با بر هم زنندگان سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهوری در نماز جمعه یزد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از کانال تلگرامی محمدرضا عارف، جلسه شورای عالی سیاست گذاری إصلاح طلبان عصریکشنبه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین کانال تلگرامی، در این جلسه رابطین استانی برای تشکیل شورای اصلاح طلبان استانها انتخاب و مقرر شد این شوراها در روزهای آینده در استان ها با هماهنگی رابطین توسط احزاب و اشخاص اصلاح طلب استان ها تشکیل شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد احزاب و اعضای شورا دیدگاه های خود درباره شاخص های نامزدهای این شوراها ارائه کنند تا توسط کارگروه تدوین برنامه های راهبردی جمع بندی و تنظیم نهایی شده و به منظور تصویب در شورای عالی ارائه شود.

بر اساس اعلام این کانال، در ابتدای این جلسه محمدرضا عارف ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) به همه موحدان بالاخص هم میهنان مسیحی یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم را گرامی داشت.

وی همچنین با اشاره به ضرورت برخورد قانونی با برهم زنندگان نشست ها و تجمعات قانونی به ویژه اقدام اخیر عده ای علیه معاون پارلمانی رییس جمهوری در محل مقدس برگزاری نماز جمعه در یزد بر حفظ آرامش در فضای کشور تاکید کرد و از مسئولان مربوط خواست با اینگونه اقدامات برخورد و از تکرار آن جلوگیری کنند.

شبس**9121**1708*1613*تنظیم کننده: علیرضا ارشادی*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
کلید واژه ها: رییس جمهوری - شورا - محمدرضا عارف - شورای - استان - جمهوری - اصلاح طلب - نماز جمعه - معاون - سخنرانی - برگزار - عارف - شوراها - عالی - اصلاح طلبان - گزارش - ایرنا - اصلاح - جمعه - نماز - مسئولان - عبدالله - استانها - برنامه - انتخاب - آینده - زلزله - آرامش - شاخص - عیسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید عارف بر برخورد با برهم زنندگان سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..