تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهد به زودی تبدیل به پارکینگ خودرو می‌شود

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری مشهد گفت: با روند اشتباهی که مشهد در نحوه استفاده از خودرو طی می‌کند؛ این کلان‌شهر خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شود تبدیل به پارکینگ بزرگ خودروها خواهد شد.

مشهد به زودی تبدیل به پارکینگ خودرو می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛مجید ظریف با اشاره به دغدغه شهرداری در خصوص هشدار دادن به مردم گفت: سعی کردیم به روش‌های مختلف مردم را نسبت به مشکلی که به زودی تبدیل به معضل اول شهر خواهد شد هشدار دهیم. طرح‌های نشان دهنده معایب تک سرنشینی  نیز با این هدف در مشهد اکران شدند.

وی  افزود: 45 بیلبورد در سه طرح مختلف اکران شدند همچنین 90 سازه رول آپ و موقت خشتی و محدب نیز در این موضوع ساخته شده است.

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی با اعلام اینکه در مجموع 5 طرح مختلف به موضوع تک‌سرنشینی اختصاص یافته است؛ افزود: بر روی 10 اتوبوس و 100 تاکسی نیز  این طرح‌ها نقش بسته است.

ظریف به فرهنگ نامناسب تک‌سرنشینی در مشهد اشاره کرد و افزود: تک سرنشینی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که به ترافیک شهر دامن می زند.

وی ادامه داد: در یکی از طرح‌ها سعی کرده‌ایم استفاده از خودرهای تک سرنشین را که ظرفیت جابه‌جایی 4 تا 5 نفر دارند عجیب جلوه دهیم همچنین یکی دیگر از طرح‌های ما با نام هم‌پایی به استفاده چندین نفر از یک خودرو اشاره دارد.

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی با بیان اینکه در فرهنگ شهروندی توجه به 4  موضوع مدنظر ما بوده است؛ بیان کرد: موضوع حمل و نقل پاک شامل استفاده از دوچرخه، پیاده‌روی و استفاده کردن از وسایل حمل و نقل عمومی برای جایگزینی با خودروهای تک‌سرنشینی اولین موضوعی بوده که انتخاب شده است.

ظریف تصریح کرد: موضوع بعدی که فراخوان‌های آن آغاز شده است در خصوص استفاده از دوچرخه است.

وی با بیان اینکه یکی از طرح‌های ما به این موضوع که عاقبت تک‌سرنشینی ترافیک‌های طولانی است  اختصاص دارد؛ خاطرنشان کرد: طرح‌‌های انتخاب شده برای موضوع تک‌سرنشینی به طراحان و گرافیست‌های مختلف سفارش داده شده است.

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی در خصوص بازخورد مردم به این طرح‌ها، گفت: در سامانه 137 بخشی با عنوان فرهنگ شهروندی آماده دریافت پیام‌های مختلف به مردم در این موضوع است همچنین این طرح مورد توجه رسانه‌ها و نخبگان شهری  قرار گرفته است.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهد به زودی تبدیل به پارکینگ خودرو می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..