تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۰ درصد بانک‌ها و موسسات مالی زاهدان فاقد نگهبان مسلح هستند

به گزارش  تسنیم ، علی عارفی‌نژاد امشب در جلسه "برنامه‌ریزی جلوگیری از سرقت بانک‌ها" در زاهدان، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده، متاسفانه 90 درصد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری سطح شهرستان فاقد نگهبان مسلح هستند که این سبب می‌شود امکان سرقت‌های مسلح از بانک‌ها افزایش یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: در حال حاضر برخی از شعب بانک‌ها در شهرستان زاهدان نقطه کور قرار دارند که باید در زمینه جابه جایی آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کمی از مجموع 108 شعبه بانک شهرستان زاهداناز نگهبان مسلح استفاده می‌کنند، تاکید کرد: این شرایط باید جهت افزایش ایمنی بانک‌ها تغییر کند.

عارفی‌نژاد اظهار داشت: خوشبختانه آمار سرقت‌های مسلحانه در زاهدان در طول یک ماه از تعداد انگشتان دست هم کمتر است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زاهدان نیز در این جلسه اظهار داشت: سرقت‌های مسلحانه در 8 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد کاهش پیدا کرده است.

محمد گمرکی‌زاده افزود: در این مدت سرقت از مغازه، منزل و اتومبیل نیز 28 درصد کاهش داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۰ درصد بانک‌ها و موسسات مالی زاهدان فاقد نگهبان مسلح هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..