تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس 8 شهرستان و 4 منطقه آموزشی آذربایجان غربی در روز دوشنبه تعطیل شد

به گزارش ایرنا مهدی محمدپور شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف در برخی مناطق و سرمای شدید هوا و یخبندان فردا /دوشنبه/ مدارس شهرستان ارومیه و حومه شامل نواحی 1 و 2، مناطق سیلوانا، صومای برادوست، انزل و نازلو، شهرستان خوی، پلدشت، اشنویه و شوط در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
وی اضافه کرد: مدارس شهری و روستایی شهرستان سلماس در مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و مدارس ماکو و نقده در مقطع ابتدایی تعطیل است.
به گفته وی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول (راهنمایی) چالدران نیز تعطیل و وضعیت مدارس متوسطه در دست بررسی است.
محمد پور ادامه داد: در مناطق و شهرستان هایی که تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شده، امتحانات نهایی به قوت خود باقی است.
به گزارش ایرنا مدارس 11 شهرستان و چندین منطقه آموزش و پرورش استان امروز /یکشنبه/ در سری صبح و عصر به علت بارش برف تعطیل بود.
فردا سومین روز متوالی است که مدارس آذربایجان غربی به علت بارش برف و سرمای هوا تعطیل اعلام می شود.
خبر در حال تکمیل است...
مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnaoromiye@ دریافت کنید.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس 8 شهرستان و 4 منطقه آموزشی آذربایجان غربی در روز دوشنبه تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..