تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پرسپولیس به پیشنهاد یونانی طارمی

کد خبر: ۴۴۸۴۹۷

۲۶۳  بازدید

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: طارمی از تیم جدا نمی شود.

کاپ: پندار خمارلو درباره پیشنهاد باشگاه آاک یونان به مهدی طارمی اظهار داشت: هنوز هیچ پیشنهادی از باشگاه یونانی به باشگاه پرسپولیس نرسیده است و ما هم در خبرها از این موضوع مطلع شدیم.

وی در ادامه گفت: نظر شخصی من این است که اگر هم رسما پیشنهادی برسد با توجه به آنکه باشگاه پرسپولیس در آسیا و در لیگ به این مهره تاثیرگذار نیاز دارد با جدایی طارمی موافقت نخواهد شد.

خمارلو درباره وضعیت آرام طبع بیان داشت: این بازیکن با خود برانکو صحبت کرده است اما چون قرارداد دارد اگر قرار انتقالش به تیم دیگر باشد باید آن تیم را به باشگاه معرفی کند تا درباره اش تصمیم گرفته شود. هنوز پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پرسپولیس به پیشنهاد یونانی طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..