تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب مدیران کل مبارزه با قاچاق سوخت و کالاهای هدف

با حکم رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آقایان «قاسم خورشیدی» به عنوان جانشین معاونت و مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف و « محمد مرادی» به سمت مدیرکل دفترمبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شدند.

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل و کالاهای هدف صبح امروز در محل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

در این مراسم گلستانی‌زاده، معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه عباس نخعی، مدیرکل سابق دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف، قاسم خورشیدی را به عنوان مدیر کل مبارزه با قاچاق کالاهای  هدف معرفی کرد.

در حکم رییس ستاد برای خورشیدی آمده است: «با استعانت از درگاه ایزد منان، بنا بر پیشنهاد معاون محترم برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی و نظر به شایستگی، مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت جانشین معاونت و مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف منصوب می‌نمایم.

انتظار است با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری پیرامون مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز و سرلوحه قرار دادن قانون، سیاست ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از تجربیات و توانمندی کلیه نیروها و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و شرح وظایف ابلاغی موفق و مثمر ثمر باشید.»

همچنین محمد مرادی، از سوی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان مدیرکل دفترمبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل، جایگزین خورشیدی شد.
شایان ذکر است خورشیدی همچنان مسئولیت سخنگویی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برعهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب مدیران کل مبارزه با قاچاق سوخت و کالاهای هدف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..