تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ خاموش اعضای یک خانواده به علت گازگرفتگی/ نقص دودکش علت حادثه + تصاویر

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: به علت نشت گاز مونوکسید کربن، اعضای یک خانواده به خواب ابدی رفتند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 11:53 حادثه گازگرفتگی در خیابان منصور شرقی کوچه نوروز نژاد به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای یک ایستگاه به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی، نشت گاز مونوکسید کربن در طبقه دوم یک ساختمان 2 طبقه قدیمی 30 متری اتفاق افتاد که متاسفانه هر 3 اعضای خانواده ( پدر 30 ساله، مادر 30 ساله و فرزند 4 ساله) بر اثر استنشاق این گاز کشنده، جان خود را از دست دادند.

مرگ خاموش اعضای یک خانواده به علت گازگرفتگی/ نقص دودکش علت حادثه

وی تصریح کرد: با حضور کارشناسان آتش نشانی در محل و بررسی های صورت گرفته مشخص می شود که علت حادثه، استفاده از بخاری و آبگرمکن در فضای کوچک منزل، بسته بودن تمامی درب های ورود و خروج هوا و نیز نقص دودکش علت وقوع این حادثه بود.

مرگ خاموش اعضای یک خانواده به علت گازگرفتگی/ نقص دودکش علت حادثه مرگ خاموش اعضای یک خانواده به علت گازگرفتگی/ نقص دودکش علت حادثه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ خاموش اعضای یک خانواده به علت گازگرفتگی/ نقص دودکش علت حادثه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..