تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه چروک های چشم را یک شبه از بین ببریم

چگونه ها » مد و زیبایی » چگونه چروک های چشم را یک شبه از بین ببریم

لینک کوتاه | سعیده بریانیان | ۵ دی ۱۳۹۵ چگونه چروک های چشم را یک شبه از بین ببریم

چین و چروک از علامت های افزایش سن است که در هر چقدر هم که مراقب پوستتان باشید، رخ می دهد. علت بروز چین و چروک از بین رفتن کلاژن پوست است. کلاژن باعث سفت شدن و انعطاف پذیری سطح پوست می شود. ماسک های کریستالی کلاژن در طی یک شب چین و چروک را از بین می برد و پوست شما را صاف می کند. با گرمای بدن کلاژن وارد بدن می شود و به طور مستقیم از منافذ عبور می کنند.

چگونه 1

وسایل لازم: حوله، آب گرم، لایه بردار، ماسک کلاژن

2

صورت خود را به آرامی با آب گرم و لایه بردار بشویید. حوله ی خشک را روی صورت خود قرار دهید اما روی آن نمالید. در واقع نمی خواهیم قبل از چسباندن ماسک باعث آسیب و حساسیت پوست شویم.

3

ماسک را از بسته بیرون بیاورید و بلافاصله روی پوست خود قرار دهید. بهتر است ماسک قبل از قرار داده شدن روی پوست کمترین میزان برخورد با هوا را داشته باشد.

4

ماسک را از گوشه های دماغ کاملا به پوست بچسبانید و هوای بین آن را بگیرید. ماسک را یک شب کامل روی صورت خود قرار دهید. از انجا که این ماسک خیس نیست، روی تشک یا بالش نمی چکد.

5

ماسک را روز بعد دور بریزید زیرا مواد مغذی و کلاژن ها در طول شب جذب شده اند و چیزی برای دفعه ی بعد باقی نمانده است. در آخر، صورت خود را با آب گرم بشویید و با حوله خشک کنید.

نکات و هشدارها این نوع ماسک را نباید بیش تر از 12 ساعت روی پوست قرار داد. مراجع http://www.ehow.com/how_5761356_remove-wrinkles-overnight-eye-masks.html همین‌طور بخوانید

بخوانید:  چگونه تصویر پس زمینه ی آی پد را عوض کنیم

درباره نویسنده  پارچه فاستونی و کت و شلوار مقدم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه چروک های چشم را یک شبه از بین ببریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..