تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقص عملکرد برخی دستگاه های گوگل هوم موجب نارضایتی کاربران شده است

نقص عملکرد برخی دستگاه های گوگل هوم موجب نارضایتی کاربران شده است

کمپانی گوگل، اردیبهشت ماه امسال و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود در در سال 2016 از اسپیکر هوشمند خود تحت عنوان «گوگل هوم» رونمایی کرد. محصولی که چند ماهی از عرضه آن می گذرد و قرار بود که با هوشمندی بیشتر خود نسبت به الکسا و سیری اپل، سهم قابل توجهی از بازار این محصول را از آن خود کند. با تک شات همراه باشید.

اما به نظر می رسد که همه چیز مطابق به انتظارات گوگل پیش نرفت و اخیراً برخی دارندگان این اسپیکر هوشمند، از قطع شدن ناگهانی موسیقی در حین پخش، گلایه کرده اند. مشکلی که هنوز علت مشخص و قطعی برای آن اعلام نشده و با ریبوت کردن نیز مشکل همچنان باقی مانده است.

بر اساس آخرین گزارش ها، چند کاربر در انجمن های پشتیبانی محصولات گوگل، با طرح این مشکل، عنوان کرده اند که این مسئله زمانی رخ می دهد که آن ها از دستور صوتی برای پخش یک موسیقی استفاده می کنند و یا خود دستگاه در حال پخش موسیقی از گوشی و یا پی سی است.

در این بین، برخی کاربران نیز در پاسخ عنوان کرده اند که ممکن است ارتباط ضعیف اینترنت و یا وای فای، علت اصلی بروز چنین مشکلی باشد اما آن دسته از افرادی که چنین مشکلی را تجربه کرده اند، عنوان کردند که در زمان قطع شدن ناگهانی آهنگ، اتصال اینترنت آن ها هیچ مشکلی نداشته است.

با توجه به افزایش تعداد شکایت ها مبنی بر بروز این مشکل، یکی از نمایندگان گوگل در این انجمن عنوان کرد که این شرکت در حال بررسی و تحقیق در خصوص یافتن علت اصلی این نقص در اسپیکر هوشمند گوگل هوم است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقص عملکرد برخی دستگاه های گوگل هوم موجب نارضایتی کاربران شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..