تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوتیوب بخشی از بازدیدکنندگان خود را در سال 2016 از دست داد

یوتیوب بخشی از بازدیدکنندگان خود را در سال 2016 از دست داد

بر اساس آخرین گزارش ها، طی چند ماه اخیر میزان بازدیدهای کاربران از شبکه اجتماعی یوتیوب به طور قابل توجهی کاهش یافته است. با تک شات همراه باشید.

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی یک شرکت شخص ثالث به نام SocialBlade حاکی از این است که در نیمه نخست سال جاری میلادی، بازدیدهای یوتیوب کاهش 5.7 درصدی را تجربه کرده که این میزان بین ماه های ژوئیه تا سپتامبر به 10 درصد رسیده است.

دنی فراتلا که در این رابطه بررسی هایی را انجام داده است عنوان می کند:

من از اولین روز ژانویه تا سی ام نوامبر امسال، به صورت روزانه میزان بازدیدهای تمامی کانال های بیش از 10 میلیون مشترک در یوتیوب را رصد کردم و در مجموع توانستم با حذف برخی کانال هایی که مربوط به شخصیت ها بود، 49 کانال پرطرفدار را استخراج و زیر ذره بین قرار دهم.

سوشال بلید در این خصوص افزود که معیارهای اندازه گیری میزان بازدیدی که این شرکت از آن ها استفاده کرد، قابل اعتماد هستند و این اطلاعات مستقیماً از API های یوتیوب به دست آمدند. اما یوتیوب در شبکه اجتماعی توییتر نسبت به این گزارش واکنش نشان داد و با اشاره مستقیم به اپلیکیشن SocialBlade عنوان کرد که اپلیکیشن های شخص ثالث از توانایی و کارایی لازم برای نمایش میزان بازدید کاربران برخوردار نیستند.

این اظهارات واکنش مسئولین SocialBlade را به دنبال داشت و در پاسخ به یوتیوب به کنایه گفتند:" اطلاعات ما بسیار موثق و قابل اعتماند چرا که تمامی آن ها از را خود شما (یوتیوب) به دست می آوریم."

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که شرکت نام برده از چه فاکتورها و الگوریتمی برای اظهارنظر در خصوص کاهش بازدیدهای یوتیوب استفاده کرده است اما فراتلا عنوان کرد که " ما می دانیم که زمان مشاهده یک ویدیو یکی از مهمترین فاکتورهاست اما معیارهای دیگری نیز وجود دارند."

در حال حال حاضر، بحث های زیادی حول محور کاهش بازدیدکنندگان یوتیوب مطرح است که به اعتقاد فراتلا، دو مسئله ممیزی نمایش و تغییر الگوریتم های ترغیب کاربران به مشاهده ویدیوها در این امر دخیل بوده اند.

یوتیوب
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوتیوب بخشی از بازدیدکنندگان خود را در سال 2016 از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..