تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه آنچه که در مورد گیاهخواری باید بدانید

یکشنبه، 5 دی 1395 ساعت 20:202016-12-25سياسي

اگر انتخاب خود را کرده اید و می خواهید به جمعیت گیاهخواران بپیوندید، باید بدانید که کدام نوع گیاهخواری را انتخاب کنید.

انتخاب هر نوع گیاهخواری مساوی است با پرهیز از یک ماده غذایی، - پس نفس عمیق بکشید، قرص های قلب و فشارتان را بخورید، با دقت، با چشمانی باز و با شجاع، یکی از انواع گیاهخواری را انتخاب کنید.

هفته نامه همشهری جوان: اگر انتخاب خود را کرده اید و می خواهید به جمعیت گیاهخواران بپیوندید، باید بدانید که کدام نوع گیاهخواری را انتخاب کنید.

انتخاب هر نوع گیاهخواری مساوی است با پرهیز از یک ماده غذایی، پس نفس عمیق بکشید، قرص های قلب و فشارتان را بخورید، با دقت، با چشمانی باز و با شجاع، یکی از انواع گیاهخواری را انتخاب کنید.

وگن (وگنیسم)وگن شدن، انتخاب آسانی نیست.

وگن در واقع یک سبک زندگی است؛ سبکی که در آن استفاده از مواد غذایی و پوشش حیوانی حذف می شود.

با وگن شدن شما دور تمامی محصولات گوشتی مثل گوشت قرمز، مرغ، آبزیان و ماکیان، لبنیات، تخم مرغ، عسل، ابریشم، چرم، خز، ژله و ژلاتین را خط قرمز کشیده اید.

پس اگر دست و دل تان برای گوشت می لرزد و اگر دو روز گوشت و مرغ نخورید، آدم های دور و برتان را مرغ سوخاری متحرک می بینید، بی خیال وگن شدن بشوید.

خام گیاهخواریبا انتخاب خام گیاهخواری به جز این که باید انواع گوشت، لبنیات و تخم مرغ را از سبد خریدتان حذف کنید، یک تابلوی ورود ممنوع هم باید برای مواد محرک مانند قهوه، چای و سیگار به دهان تان آویزان کنید.

پس اگر اعتیاد شدید به چای دارید و یکی از اشتراکات شیر سماور خانه را به دهان شما وصل کرده اند، بی خیال خام گیاهخواری شوید.

با انتخاب خام گیاهخواری، انواع سبزیجات، میوه ها، آجیل و خشکبار، انواع جوانه ها و انواع مواد قندی جزو وعده های غذایی شما می شوند که باید به صورت خام استفاده کنید.

میوه خوار (فروتیرینیسم)در واقع یک نوع خام گیاهخواری است.

شما با انتخاب میوه خواری فقط می توانید از میوه ها و سبزیجات استفاده کنید.

پس اگر به آجیل و خشکبار حساسیت دارید، می توانید این رژیم غذایی را انتخاب کنید.

فروگن (فروگنیسم)اوج روزه غذایی در این نوع گیاهخواری وجود دارد.

اگر نگران انقراض موز هستید، اگر دلتان برای گیلاس های گرد و قرمزی که از هسته شان جدا می شوند می سوزد، پیشنهاد ما فروگن شدن است.

با انتخاب فروگنسیم، به جز مخالفت با کشتار حیوانی، به از بین بردن میوه ها و سبزیجات رنگارنگ و خوشمزه هم اعتراض کرده اید.

فروگن شدن البته به معنی نخوردن میوه ها و سبزیجات نیست.

شعار فروگنیسم استفاده بهینه و به اندازه از سبزیجات است.


کلید واژه ها: گیاهخواری - انتخاب - سبزیجات - انواع - میوه - گوشت - گیاهخواران - تخم مرغ - لبنیات - جمعیت - رژیم غذایی - مواد غذایی - سبک زندگی - دهان - ماده - آجیل - پیشنهاد - رنگارنگ - ژلاتین - اعتیاد - همشهری - حساسیت - آویزان - اعتراض - انقراض - سیگار - زندگی - گیلاس - متحرک - ممنوع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه آنچه که در مورد گیاهخواری باید بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..