تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرستان تیم فوتبال سپاهان و استقلال: بازیکنان ممنوع المصاحبه نیستند

به گزارش ایرنا، برخی از بازیکنان سپاهان و استقلال تهران عصر یکشنبه پس از این دیدار دو تیم بدون حضور در جایگاه ویژه مصاحبه ( میکس زون)، ورزشگاه نقش‌ جهان را ترک کردند و برخی نیز به رغم حضور در این جایگاه از گفت و گو با خبرنگاران خودداری نمودند.
در همین حال، مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به خبرنگاران گفت: کادرفنی این تیم بازیکنان را از انجام مصاحبه مطبوعاتی و گفت و گو با خبرنگاران منع نکرده است و آنان بنا به تصمیم شخصی از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع کردند.
نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال نیز در گفت و گو با ایرنا ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران عصر یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه یک بر یک پایان یافت و هر دو تیم، در نیم فصل لیگ برتر باشگاه های ایران 22 امتیاز کسب کردند.
با این نتیجه تیم استقلال در رده هفتم و تیم سپاهان اصفهان در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور قرار گرفتند.
ت / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرستان تیم فوتبال سپاهان و استقلال: بازیکنان ممنوع المصاحبه نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..