تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسش کارگردان «مالاریا» از مسئولان حوزه هنری / جشن توافق هسته‌ای را باید از فیلم دربیاوریم؟

پرسش کارگردان «مالاریا» از مسئولان حوزه هنری / جشن توافق هسته‌ای را باید از فیلم دربیاوریم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مالاریا» یکی از تازه‌ترین فیلم‌های تحریمی حوزه هنری است که دلیل روشنی هم برای این تحریم اعلام نشده است.

پرویز شهبازی درباره آنچه که می‌تواند دلیل این تحریم باشد، حدس خود را چنین بیان کرد: «من حدس مي‌زنم حوزه هنري به خاطر نمايش شادي مردم در جشن توافق هسته‌اي فيلم را تحريم كرده باشد. تمام اين صحنه‌ها هم مستند و واقعي هستند. هر چقدر فكر مي‌كنم علت ديگري پيدا نمي‌كنم.»

او ادامه داد: «آخر «مالاريا» چه دارد كه تحريم بشود؟ بعد از جشنواره اداره نظارت ارشاد يك ليست ده موردي از سانسور فرستاد كه براي دريافت پروانه نمايش اعمال كرديم. گفتند فيلم بايد براي افراد زير 15 سال هم ممنوع باشد. گفتيم چشم. فصل مناسب اكران هم كه گذشت. حالا حوزه هنري تحريم كرده.»

او سخنان خود را با طرح این پرسش‌ها پایان داد: «جشن توافق هسته‌اي را دربياوريم؟ چه كار بكنيم؟ اگر قرار هست از اين پس از شما هم ليست بگيريم بفرماييد.»

«مالاریا» با بازی ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آزاده نامداری و آذرخش فراهانی، حضور موفقی در جشنواره‌های ورشو لهستان، بوسان کره جنوبی، شیکاگو امریکا و... داشت.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسش کارگردان «مالاریا» از مسئولان حوزه هنری / جشن توافق هسته‌ای را باید از فیلم دربیاوریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..