تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر نماینده مجلس به رئیس جمهور

به گزارش افکارنیوز،

 تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (5 دی 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین به رئیس جمهور لزوم تخصیص سهمیه استخدامی برای فرزندان نیروهای مسلح و کارکنان وزارت اطلاعات به دلیل ایثارگری این افراد را متذکر شد. همچنین در تذکری به وزیر دفاع خواستار بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات مربوط به حقوق بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی و توجه شرایط معیشتی این افراد شد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب به وزیر اقتصاد لزوم جبران خسارت وارد شده به سپرده‌گذاران مؤسسه ثامن‌الحجج را متذکر شد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت عدم محاسبه میانگین مستمری بازنشستگان برخلاف قوانین مربوطه شد. 

ناهید تاج‌الدین و سیدناصر موسوی لارگانی به اتفاق 12 نفر دیگر نمایندگان به وزیر نفت در مورد عدم اجرای قانون راجع به معافیت مساجد، حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی از پرداخت هزینه مصرفی گاز تذکر دادند. 

سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح علت تأخیرهای فراوان پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در ایام اربعین حسینی به عراق و عدم پاسخگویی مسئولان به این موضوع شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به رئیس جمهور لزوم پرداخت اعتبارات بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان را متذکر شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار توضیح علت درخواست گشایش دفتر اتحادیه اروپا در ایران شد. و در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توضیح علت عدم تدوین برنامه جامع برای پیشگیری از تصرفات در اراضی ملی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر نماینده مجلس به رئیس جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..