تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بنیامین نتانیاهو» سفیر آمریکا را احضار کرد

به گزارش افکارنیوز،

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درپی تصویب قطعنامه ضد شهرک‌سازی‌ها و رای ممتنع ایالات متحده، «دن شاپیرو» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی را احضار کرد.

نتانیاهو همچنین دیدار خود با «ترزا می» نخست وزیر انگلیس را نیز لغو کرد. وی پیشتر امروز (یکشنبه) سفیران تمامی 14 کشوری که به این قعطنامه رای مثبت داده بودند نیز احضار کرده بود.

وی در جلسه کابینه امنیتی که امروز تشکیل داده بود، تاکید کرد دولت «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا رای ممتنع نماینده کشورش در سازمان ملل را برنامه‌ریزی کرده بود و با حمایت از قطعنامه، از تصویب آن اطمینان حاصل کرد.

ساعات پایانی روز جمعه (3 دی) بود که شورای امنیت طی جلسه‌ای برای بررسی قطعنامه‌ای که خواستار توقف فوری شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی 1967 و «کرانه باختری» می‌شد، با 14 رای مثبت و 1 رای ممتنع (آمریکا) آن را تصویب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بنیامین نتانیاهو» سفیر آمریکا را احضار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..