تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی داغ مجلس؛ لامصب بذار حرف بزنه ...!

به گزارش افکارنیوز،

 نوبت بعدازظهر جلسه علنی امروز مجلس که به عنوان بررسی لایحه برنامه ششم اختصاص داشت در ادامه به حواشی اظهارات اخیر محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت کشیده شد.  

کواکبیان که از صبح خود را آماده پاسخگویی به اخبار منتسب به وزیرامورخارجه می‌دانست فرصت را مهیا دید و پس از بازشدن تریبونش طی تذکری به لاریجانی گفت: اظهارات منتسب به ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی تحریف شده و غیراخلاقی است.

انتقاد پروفسور ...

 این در حالی بود که پروفسور انتقادش را به قدری ظریف بیان کرد که نام نماینده‌ای که برخی مطالب آن جلسه را بازگو کرده، نبرد.

گعده امنیتی ها ...

 اما این پایان حواشی جلسه علنی امروز نبود و برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی هم در گوشه‌ای از مجلس گعده گرفته بودند؛گعده ای که گویا از آن بوی اظهارات ظریف بلند می شد.

همه دور صندلی بروجردی بودند و انگار کمیسیون امنیت جلسه رسمی داشت. البته در جریان این دروهمی برخی از نمایندگان هم می امدند تا سرکی به این جلسه بکشند. اما پس از چند دقیقه جلسه تمام شد.

آقا بیایید رایتان را بدهید ...! لاریجانی این موارد را تکرار می کرد و خواستار این بود که به دورهمی کمیسیون امنیتی ها پایان دهد.

نامه ظریف

بااین حال در ادامه کریمی قدوسی به یک آن در جایگاه خبرنگاران مجلس حاضر شد و بالاخره متن اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی، پیرامون موضوع نقض برجام را در اختیار خبرنگاران قرار داد متنی که برخی از  پاراگراف‌های آن بُلد شده بود و حاکی از اهمیت این موارد در متن مذکور داشت.

اما  قدوسی پس از این اقدام بیکار ننشسته و به بهانه پاسخ به اظهارات کواکبیان، از اخطار ماده 79 استفاده کرد تا از این طریق آب پاکی را درباره اظهارات ظریف به روی دست نمایندگان بریزد

وی که قصد داشت تمامی متن اظهارات ظریف را که در کمیسیون امنیت بیان شده بود قرائت کند در ادامه با واکنش دو دو  نمایندگان مواجه شد.

 لامصب بذار حرف بزنه!

بهروز نعمتی از یک سو ، کواکبیان از سوی دیگر و از سویی هم شهروز برزگر فریاد تذکر بلند کرده بودند.

"آن حرفها در مورد قانون ایسا بود". شهروز برزگر این موارد را فریاد می‌زد و با دستش قدوسی را نشان می‌داد ... نعمتی فریاد می زد ... ایمن ابادی : اشکال نداره لامصب بذار حرف بزنه! البته ایمن آبادی در ادامه خودش هم صدایش را امتحان کرد و فریاد می‌زد؛صوت پخش کن! صوت پخش کن!

برگه محرمانه ...

در ادامه شهروز که دیگر طاقت نداشت از آن سوی مجلس خود را به صندلی دهقان عضو کمیسیون امنیت رساند و به وی گفت: بده برگه رو بخونم ...! بده برگه رو بخونم ! برزگر این موارد را می گفت و قصد داشت دستش را در جیب بقل کت دهقان بکند تا نامه را از وی بگیرد و به نوعی به تذکر قدوسی پاسخ دهد. نامه ای که مشخص نبود قرار است پرده از چه چیزی بردارد.

با این حال در ادامه از تشنج مجلس کاسته نشد و لاریجانی هم که برای رفع خستگی از صندلی خود بلند شده بود نظاره گر تمامی موارد بود وبه دقت به اظهارات قدوسی گوش می کرد، تا اینکه اظهارات قدوسی تمام شد و نعمتی تریبونش باز شد تا جوابی به جواد بدهد.

سکوت لاریجانی

وی گفت: آقای دکتر بحثی که آقای قدوسی مطرح می‌کنند به حاشیه بردن مجلس است.

نعمتی گفت و گفت و گفت تا اینکه به کل از ظریف دفاع کرد اما موضوعی که بیش از اندازه جای تعجب داشت این بود که لاریجانی بعد از اظهارات قدوسی و نعمتی هیچ واکنشی به اظهارات آن دو  نشان نداد و مجددا به بررسی لایحه ششم توسعه پرداخت تا از این طریق آب سردی به آتش بریزد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی داغ مجلس؛ لامصب بذار حرف بزنه ...!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..