تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتو X Pure Edition مجهز به اندروید 7.1.1 نوقا در یک تست بنچمارک پردازنده دیده شد

موتو X Pure Edition مجهز به اندروید 7.1.1 نوقا در یک تست بنچمارک پردازنده دیده شد

پیش از عرضه گوشی های سری Moto Z به بازار، پرچمداران اندرویدی اصلی شرکت موتورولا را گوشی های Moto X تشکیل می‌دادند. موتورولا اولین گوشی سری Moto X را در آگوست سال 2013 معرفی کرد، و مسیری جدید و غیرمتعارف را در پیش گرفتن و به جای تاکید بیش از حد روی مشخصات منحصر به فرد، نرم افزار گوشی‌های را بهینه سازی کرد. این استراتژی جدید نتیجه بسیار خوبی برای موتورولا داشت و اگرچه مدل‌های بعدی Moto X کمی از این تفکر فاصله گرفت، این گوشی ها هنوز هم جزو نمادین‌ترین اسمارت فون‌های اندرویدی تاریخ محسوب می‌شوند. با تک شات همراه باشید.

موتو X Pure Edition (موتو اکس استایل برای کاربران خارج از ایالات متحده) آخرین نسخه از گوشی‌های سری موتو اکس بود که در سال 2015 توسط موتورولا رونمایی شد و اکنون دستگاهی در تست بنچمارک پردازنده GFXBench دیده شده که به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز است.

در حال حاضر بروزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای این گوشی عرضه شده است و با وجود اینکه موتورولا عرضه نسخه مارشمالو در آینده‌ای نزدیک برای این گوشی را تایید کرده است، تا به امروز هیچ تاریخ یا بازه زمانی دقیقی برای عرضه سراسری اعلام نشده است.

چند هفته پیش نیز گوشی Moto X Play مجهز به اندروید 7.1 نوقا دیده شده بود به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که موتورولا سخت مشغول برروزسانی گوشی های قدیمی اش است و باید منتظر اعلام یک تاریخ دقیق برای عرضه این بروزرسانی‌ها باشیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتو X Pure Edition مجهز به اندروید 7.1.1 نوقا در یک تست بنچمارک پردازنده دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..