تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و باران در برخی مناطق کشور ادامه دارد

با ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز یکشنبه، برف و باران در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب و زاگرس مرکزی ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا، امروز بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، برف و باران در استان های کردستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران و قم و بارش باران همراه با رگباررعد و برق خواهد بود و در استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان بتدریج شاهد کاهش فعالیت این پدیده خواهیم بود.

به تدریج از امشب بارندگی در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی کاهش می یابد و بارش ها در روز دوشنبه (فردا) در محدود جنوب غرب و زاگرس مرکزی ادامه خواهد داشت.

روز دوشنبه شاهد بارش باران و ارتفاعات بارش برف در خوزستان، جنوب لرستان، غرب اصفهان و شمال خراسان رضوی خواهیم بود.

روز سه شنبه (پس فردا) بارش برف در ارتفاعات استان های چهارمحال بختیاری و شمال خوزستان، ارتفاعات جنوب و شرق لرستان، بارش باران و برف در استان های کرمانشاه، کردستان، همدان مرکزی، زنجان، جنوب استان های آذربایجان غربی و شرقی، جنوب اردبیل، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، قم و بارش باران در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهیم داشت.

از روز سه شنبه (پس فردا) سامانه جدیدی از غرب وارد کشور می شود و قبل از ظهر استان های واقع در زاگرس مرکزی با بارندگی همراه خواهند شد و دامنه منطقه بارشی آن تا بعد از ظهر به مناطق مرکزی، ارتفاعات البرز، سواحل شمالی و بصورت خفیف شمال شرق کشور گسترش می یابد که مناطق سردسیر با بارش برف خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در این مدت جاده ها در مناطق کوهستانی غرب، شمالغرب و شمال کشور با بارش برف همراه خواهد بود و برای وسایل نقلیه داشتن تجهیزات زمستانی ضروری است و توصیه می شود هموطنان برای جلوگیری از خسارت و حفظ ایمنی، اقدامات لازم را به عمل آورند.

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در باره وضعیت هوای تهران به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون دمای هوای تهران 5درجه بالای صفر، رطوبت هوا 88 درصد و سرعت وزش باد بیش از 10 کیلومتر بر ساعت است و کمینه و بیشینه هوای تهران بین 2 تا 4 درجه پیش بینی شده است.

وی افزود: کمینه و بیشینه هوای پایتخت برای روز دوشنبه (فردا) بین یک تا 8 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی کمینه و بیشینه هوای تهران را در روز سه شبنه (پس فردا) بین 3 تا 6 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: در این روز آسمان تهران نیمه ابری تا ابری و در بعد از ظهر با بارش باران خواهد بود.

اقتصام**1108**1561**خبرنگار: ایرج منصوری** انتشاردهنده: مژگان توانا
کلید واژه ها: بارش - بارش برف - مرکزی - شمال - بارش باران - هوای تهران - باران - استان - تهران - جنوب - شنبه - آذربایجان غربی - آذربایجان - مناطق - البرز - پیش بینی - خوزستان - خراسان رضوی - کشور - سازمان هواشناسی کشور - دوشنبه - خراسان - لرستان - همراه - سازمان هواشناسی - بختیاری - بارندگی - یکشنبه - بینی - سامانه بارشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و باران در برخی مناطق کشور ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..