تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۴۶ خرده فروش مواد افیونی در تربت جام

۴۶ خرده فروش مواد افیونی در تربت جام دستگیر شدند

دستگیری ۴۶ خرده فروش مواد افیونی در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  فرمانده انتظامی تربت جام با اغلام این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی و معتادان پر خطر موفق شد تعداد ۴۶ نفر را در این رابطه دستگیر کند.

محمد یزدانی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۱۰ روز گذشته با شناسایی مناطق آلوده و اجرای چند عملیات ضربتی مقدار ۵۳۶ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرد.

یزدانی با اشاره به اهداف طرح پاکسازی مناطق آلوده خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای این طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زندگان نظم و امنیت عمومی است.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۴۶ خرده فروش مواد افیونی در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..