تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره ساخت آدم برفی فرصتی برای تفریح کودکان در محیط طبیعی

ساعت: 17:08 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987109

مسئول نمایندگی ورزش وجوانان شاهرود خلخال مطرح کرد؛

مسئول نمایندگی ورزش وجوانان شاهرود خلخال گفت: شکرگذاری به نزولات آسمانی و تفریح کودکان و نوجوانان در فضای حقیقی از اهداف مهم جشنواره ساخت آدم برفی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، زوراندخت  موذن زاده هدف از برگزاری دومین جشنواره ساخت آدم برفی درشهر کلور بخش شاهرود شهرستان خلخال را شکرگذاری از برکات ونزولات آسمانی برف و باران عنوان کرذ وگفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان بیشتر اوقات کودکان و نوجوانان در منزل و علی الخصوص فضای مجازی سپری می شود برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب است تا کودکان و نوجوانان  فرصت بازی با برف و شادی در کنار آن را داشته باشند.

وی این جشنواره را دعوتی از کودکان و نوجوانان به فضای حقیقی ولذت بردن از طبیعت بکر عنوان کرد و گفت: در این جشنواره علاوه بر کودکان و نوجوانان  حتی والدین هم بسته به خلاقیت و استعداد  خود می توانند حضور داشته باشند.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش شاهرود خلخال گفت:در این جشنواره که همه ساله در فصل زمستان برگزار می شود، بیش از 19 تندیس برفی توسط گروه های مختلف ساخته شد که در پایان تندیس سماور، ساخته گروه زیرون به مقام اول دست یافت و تندیس  آزادی و تندیس ماهی از گروه عصر یخبندان در جایگاه دوم وسوم ایستادند.

همچنین در این جشنواره  به قید قرعه و به لحاظ خلاقیت در به کار گیری نقوش برجسته  به گروه اسکیمو ها هم جوائزی اهدا شد.

به گزارش ازناو ، قرار است در آینده ای نزدیک جشنواره زمستانی در تفرجگاه اندبیل خلخال به همت اداره ورزش وجوانان خلخال برگزار شود.

جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال جشنواره آدم برفی در کلور / وب سایت ازناو خلخال

 انتهای پیام / خ 2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره ساخت آدم برفی فرصتی برای تفریح کودکان در محیط طبیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..