تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیپست Helio X30 مدیاتک عملکرد قابل قبولی ندارد

شرکت مدیاتک امسال با قدرت کافی در میان سایر رقبای تولیدکننده چیپست حضور پیدا نکرده بود. به همین دلیل این کمپانی تمامی سعی و تلاشش را برای ساخت چیپست جدیدش در سال ۲۰۱۷ به‌کار گرفت و Helio X30 را معرفی کرد.

اما متاسفانه Helio X30 که چیپ جدید این کمپانی تایوانی است، بازخورد مثبتی نداشته است. کمپانی‌های هواوی، اوپو و Vivo هم از این چیپ استفاده نخواهند کرد. البته علاقه نشان ندادن هواوی به این چیپست امری طبیعی است، چرا که چیپست‌های Kirin که ساخته خود هواوی هستند، تقریبا موفق بوده‌اند.

اما دو کمپانی چینی اوپو و Vivo که رشد محسوسی در بخش تلفن‌های هوشمند داشته‌اند هم علاقه‌ای به استفاده از چیپست جدید مدیاتک ندارند. باید منتظر انتخاب و واکنش دو کمپانی شیائومی و Meizu بود.

Helio X30 بر روی کاغذ بسیار قدرت‌مند است. این چیپ از فناوری ۱۰ نانومتری همراه دو هسته با معماری Cortex A73 ساخته شده است. به گفته خود کمپانی، عملکرد این چیپ چیزی حدود ۴۳ درصد افزایش داشته و همچنین مصرف انرژی این چیپ هم تا حدود ۵۳ درصد کاهش داشته است.

اما متاسفانه این چیپست در بنچمارک‌ها امتیاز خوبی بدست نیاورده است و طبق آن می‌توان حدس زد که قدرتش برای پرچمداران سال ۲۰۱۷ کافی نخواهد بود.

به هر حال باید منتظر تصمیم کمپانی‌های مختلف در انتخاب چیپست بر روی پرچمدارانشان ماند و دید چه سرنوشتی برای Helio X30 رقم خواهد خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیپست Helio X30 مدیاتک عملکرد قابل قبولی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..