تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کویر اردکان یزد جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کرد

عبدالرضا دستا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی دپارتمان (بخش )فوتبال ساحلی و کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال تکلیف دومین تیم صعود کننده از لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به لیگ برتر کشور را مشخص کرد.
وی توضیح داد: رقابت های امسال لیگ دسته اول فوتبال ساحلی با حضور هفت تیم برگزار شد که در پایان تیم شهرداری بندرعباس به عنوان قهرمان جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: همچنین تیم ساوالان گستر شیراز نیز با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی به عنوان تیم دوم صعودکننده به مسابقات لیگ برتر فصل شناخته شد.
دستا گفت: بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون و تاکید سازمان جهانی فوتبال ساحلی که تیم داری باشگاه های لیگ برتر و دسته یک در یکی از مسابقات رده سنی پایه فوتبال ساحلی کشور الزامی است و در صورت عدم آن تیم اجازه حضور در لیگ برتر را نخواهد داشت بنابراین تیم ساوالان گستر شیراز از تیم داری در مسابقات رده سنی پایه فوتبال ساحلی کشور فصل 96-95 خودداری کرده است.
وی افزود: بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال تیم کویر اردکان یزد به عنوان تیم دارای مقام سوم لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور ، در رقابت های لیگ برتر فصل 97-96 شرکت خواهد کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم کویر دومین نماینده شهرستان اردکان و سومین نماینده استان یزد به همراه مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خواهد بود.
دستا ابراز امیدواری کرد تا تیم کویر اردکان همانند دو نماینده دیگر استان در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل آینده که از اواخر فروردین ماه سال 1396 آغاز می شود موفق باشد.
مسابقات لیگ برتر ساحلی کشور بصورت دوره ای و رفت و برگشت با حضور ١٣ تیم برگزار می شود که به مدت ٢٦ هفته و تا اواخر آبانماه 96 بطول می انجامد.
شهرستان اردکان در 60 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کویر اردکان یزد جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..