تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دایی: اشتباهات فردی بازیکنان سبب شکست نفت شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، « علی دایی» پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری به خبرنگاران گفت: به بازیکنانم خسته نباشید و به تیم تراکتورسازی تبریک می گویم.
وی گفت: در این دیدار به مانند همیشه بازی نکردیم و در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم. با این حال در نیمه دوم بازیکنانم بهتر بازی کردند و موقعیت های خوبی نیز برای رسیدن به گل به دست آوردند.
دایی ادامه داد: در دقایقی از نیمه دوم نیز می توانستیم به گل برسیم که به دلیل اشتباهات فردی بازیکنانم گل خوردیم. حتی صاحب یک ضربه پنالتی در اواخر دقایق بازی شدیم که با بی دقتی آن را از دست دادیم که نشان دهنده نداشتن تمرکز همیشگی تیم نفت در این دیدار بود.
سرمربی تیم فوتبال نفت افزود: البته فوتبال همین است. یک روز روی پیروزی خود را نشان می دهد و روزی دیگر روی شکستش را به رخ می کشد.
دایی در خصوص برنامه هاش برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: تلاش می کنیم تا تیم را تقویت کنیم تا با جبران نقاط ضعف در تعطیلات نیم فصل، حضور پر قدرتی در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال داشته باشیم.
دیدار دو تیم فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی دو بر صفر تیم تبریزی پایان یافت.
ورزشی**9029**1379
خبرنگار: محمد مهدی موذن، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دایی: اشتباهات فردی بازیکنان سبب شکست نفت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..