تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد هوایی مهمترین نیازجاده های پرحادثه البرز بود

به گزارش ایرنا، دکتر حمید درفشی روز یکشنبه اظهار داشت: البرز با جمعیت نزدیک به سه میلیون نفر و قرار گرفتن در مسیر مسافران 14 استان ، راه های ارتباطی آن از جمله آزاد راه تهران – کرج - قزوین و جاده کرج – چالوس دارای ویژگی های خاص هستند.
وی افزود: بخش عمده ای از تصادفات جاده ای کشور در این دو جاده پر تردد اتفاق می افتد که تنها اورژانس زمینی نمی توانست در مواقع ضروری و فوریتی با توجه به ترافیک و یک طرفه بودن محور کرج – چالوس خدمت رسانی داشته باشد و امداد هوایی می تواند به تقویت ناوگان امداد رسانی استان کمک کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه بیش از 48 پایگاه اورژانس در استان فعالیت می کند، تصریح کرد: تعداد 54 ماشین آمبولانس و 2اتوبوس آمبولانس در ناوگان فوریت های پزشکی و اورژانس استان فعال می باشد اما در مواقع بحرانی با توجه به شرایط استراتژیکی استان البرز و با ترافیک جاده ای و معابر صعب العبور این امکانات نمی تواند به تنهایی پاسخگوی نیاز استان باشد.
وی گفت: خوشبختانه با توجه به راه اندازی امداد هوایی این نیاز در وضعیت بحرانی جاده ها و حوادث تا حد زیادی مرتفع شده است .
وی با بیان اینکه مرکز فوریت های پزشکی استان با بیش از 400 نیروی فعال امدادی در حال خدمت به مردم است، اظهار داشت: در طرح تحول نظام سلامت اقدامات بسیار خوبی در حوزه ی اورژانس 115 انجام شده است اما این حوزه نیازمند همت و تلاش بیشتری نیز می باشد
صبح امروز یکشنبه پایگاه امداد هوایی البرز همزمان با پنج استان دیگر از طریق ویدئو کنفرانس وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد هوایی مهمترین نیازجاده های پرحادثه البرز بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..