تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهاردهمین جلسه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه آغاز شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در جلسه شیفت سوم امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه می پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز مجلس تا ماده 31 لایحه برنامه ششم توسعه را بررسی کردند و در نوبت سوم به بررسی ماده 32 لایحه برنامه ششم توسعه می پردازند.
مجلس شورای اسلامی امروز در سه نوبت کاری جلسه علنی داشت، لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و نمایندگان کلیات این لایحه را با 154 رای موافق تصویب کردند.
مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از امروز تا چهارشنبه برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه جلسه علنی دارد.
سیام**9121 *1449*خبرنگار: سمیه لاری*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهاردهمین جلسه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..