تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار اردکان تسریع در صدور کارت های ملی هوشمند را خواستار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی روز یکشنبه در شورای ثبت احوال شهرستان افزود: ثبت‌احوال سازمانی حیاتی و مهم است که وظیفه ثبت و حفظ اسناد هویتی مردم را بر عهده دارد.
وی با تقدیر از تلاش کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان اردکان، آمارها و مستندات ثبت‌شده از وقایع حیاتی شهرستان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ثبت و تحلیل این آمارها اگر در موقع مقرر و قانونی خود انجام شود؛ می‌تواند معیار مناسبی برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور باشد.
رئیس شورای ثبت احوال شهرستان اردکان تولد، ازدواج، طلاق و مرگ را مهم‌ترین رویدادهای طول عمر انسان برشمرد که ثبت همه آن‌ها توسط سازمان ثبت‌احوال انجام می‌شود .
وی ادامه داد: با تغییر سبک زندگی مردم، آمارهای ازدواج و طلاق در کشور دستخوش تغییراتی شده است که باید با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی، آن را به وضعیت مناسب‌تری برسانیم.
فرماندار اردکان به خدمات سازمان ثبت احوال اشاره کرد و افزود: صدور کارت هوشمند ملی که کارکردهای متعددی برای آن تعریف شده؛ یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های کشور برای احراز هویت است و با توجه به نزدیکی انتخابات انتظار می‌رود بازه زمانی صدور و تحویل آن کاهش یابد.
مقیمی ثبت‌احوال را یکی از سازمان‌های کلیدی در برگزاری انتخابات پیش رو برشمرد و اظهار امیدواری کرد این سازمان همچون گذشته نقش خود را در برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم ایفا کند.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 5054 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: بهنام احمدی *
rnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار اردکان تسریع در صدور کارت های ملی هوشمند را خواستار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..