تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختمان جدید بهبود معتادان در شرق تهران به بهره‌برداری می‌رسد

ساختمان جدید بهبود معتادان در شرق تهران به بهره‌برداری می‌رسد

جامعه > مشکلات مردم - شهرداری پایتخت اعلام کرد ساختمان جدیدی که برای بهبود معتادان در شرق تهران به اتمام رسیده، به زودی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیری است شهرداری تهران برای کاهش مشکلات ناشی از چهره زشت اعتیاد در شهر جمع آوری و بهبود معتادان متجاهر، دست به ایجاد مجموعه های درمانی و ترک اعتیاد به نام بهاران زده است.
در این رابطه شهردار منطقه 8 خبر داد پروژه ساختمان شماره 2 بهاران در محله لشگر شرقی به اتمام رسیده است. بر پایه این گزارش پروژه ساختمان شماره 2 بهاران که محل اسکان در محله لشگر شرقی حمایت مطلوبی از آسیب دیدگانی است که در دام اعتیاد افتاده و قصد بازگشت به بستر جامعه و خانواده خود را دارند.
بهمن نوری در این باره گفت:« پروژه ساختمان شماره 2 بهاران در محله لشگر شرقی یکی از طرح های محلی و منطقه ای است که برای حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی در حوزه اعتیاد در نظر گرفته شده است و از آنجایی که در قلب منطقه از یک سال گذشته کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شده بود ، اکنون این پروژه اتمام یافته است و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.»
شهردار منطقه 8 گفت:«مراحل پیشرفت ساخت پروژه ساختمان شماره 2 بهاران از ایده های نماینده های شهروندان در شورایاری بود که پس از بررسی و مطالعه کارشناسی ، از سال 1394 ساخت و تجهیز آن در چهار طبقه آغاز شده بود ازطرفی این پروژه از فعالیت های بسیارخوب مدیریت شهری بوده و از اهمیت بسزایی در ایجاد فضاهای خدماتی با رویکرد محله محوری در مدیریت شهری دارد.»
او در ادامه گفت: در این پروژه منطقه ای که شهروندان ، مراحل ساخت آن را رصد می کردند ، افزایش سرعت عمل پیمانکار و رعایت زمانبندی از مواردی بود که طبق استاندارد مدیریت شهری رعایت شده است . که اکنون با اتمام این پروژه خدماتی و بهره برداری از آن ، درصد قابل توجهی از افراد آسیب دیده در حوزه اعتیاد تحت پوشش شهرداری قرار گرفته و پس از بهبود وضعیت جسمانی و آموزش تخصصی و اشتغال به خانواده خود باز خواهند گشت.
بهمن نوری با اشاره به پتانسیل این مجموعه در حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی توضیح داد: با بهره برداری از این مجموعه درمنطقه به معنای واقعی شاهد تولد دوباره افراد آسیب دیده وبازگشت آنها به خانواده و در نهایت کاهش مشکلات خانوادگی خواهیم بود که نقش محوری در استحکام خانواده در سطح محلات محروم منطقه دارد.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختمان جدید بهبود معتادان در شرق تهران به بهره‌برداری می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..