تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین فیلم جشنواره فجر مهمان خانه‌ها می‌شود

بهترین فیلم جشنواره فجر مهمان خانه‌ها می‌شود

فرهنگ > تلویزیون - فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» پس اکران در سینماهای کشور و گروه هنر و تجربه به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهترین فیلم حشنواره سی‌و‌چهارم فجر در روزهای آینده وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

«ایستاده در غبار» بعد از اکران در سینماهای کشور و با پایان حضور در گروه سینمایی هنر و تجربه به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به همراه پشت صحنه و عکس‌هایی از روند ساخت فیلم قرار است در دی ماه به توزیع برسد. موسسه هنرهای تصویری سوره این فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌کند.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نخستین تجربه سینمایی محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در سی‎و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تحسین منتقدان و اهالی سینما را برانگیخت و علاوه بر نامزدی در 11 رشته، موفق به کسب سه سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره شد.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین فیلم جشنواره فجر مهمان خانه‌ها می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..