تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن ارتباطی Wispi (ویسپی) به نسخه ی 2.0.1.8 بروزرسانی شد

اپلیکیشن ارتباطی Wispi (ویسپی) به نسخه ی 2.0.1.8 بروزرسانی شد

اپلیکیشن ارتباطی و اجتماعی ویسپی (Wispi) با ویژگی ها و بهبود های تازه به نسخه ی 2.0.1.8. به روز رسانی شد. با تک شات همراه باشید. 

این روز ها نرم افزار های ارتباطی و اجتماعی از جمله پر طرفدار ترین و کاربردی ترین نرم افزار هایی هستند که کاربران فضای مجازی به صورت روزمره از آنها بهره می گیرند.

به همین دلیل رقابت میان پیام رسان های گوناگون، شبکه های اجتماعی مختلف و دیگر ابزار های ارتباطی روز به روز بیشتر می شود و شرکت های مختلف تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با برآورده کردن بخش بزرگ تری از نیاز های کاربران، طیف گسترده تری از مخاطبان را به سمت خود جذب کنند. 

در میان نرم افزار های متعددی که با این هدف به خدمت رسانی مشغول هستند، ویسپی همواره سعی داشته مرز های یک شبکه ی اجتماعی و یک نرم افزار ارتباطی را از میان بردارد. ویسپی یک اپلیکیشن ارتباطی-اجتماعی موبایلی و بیناپلتفرمی است که با الهام از ویژگی های برتر نرم افزار های موجود، امکانات متعدد و متنوعی را در دل یک نرم افزار واحد جای داده است.

ویدیو های یوتیوب و رادیو های اینترنتی جهانی را میهمان ویسپی باشید

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا، ارسال پیام های متنی، امکان ایجاد و مدیریت گروه ها و کانال های اجتماعی، جستجوی کاربران بر اساس موقعیت مکانی، به اشتراک گذاری آنلاین فایل های صوتی و تصویری، تماشای آنلاین ویدیو های پر بیننده از شبکه هایی همچون یوتیوب، و گوش سپردن به رادیو های اینترنتی به زبان های مختلف از جمله فارسی، مهم ترین و متمایز ترین ویژگی های ویسپی به شمار می روند. 

یوتیوب ویسپی

همان گونه که اشاره شد این نرم افزار اخیراً تازه ترین به روز رسانی خود را عرضه کرده است که توسعه دهندگانش آن را بزرگ ترین و جذاب ترین بروزرسانی سال لقب داده اند. از جمله ویژگی هایی که در نسخه جدید ویسپی به روز رسانی شده اند می توان به این موارد اشاره کرد:

بازسازی و بازطراحی کلی رابط کاربری برنامه با ظاهری زیباتر و ساده تر بهبود ظاهری لوگوی نرم افزار افزوده شدن امکان ایجاد کانال و به اشتراک گذاری پست   بهبود بخش Social یا اجتماعی نرم افزار بهبود سرعت و عملکرد بهبود کیفیت تماس و مکالمه برطرف سازی باگ های مهم نسخه های قبلی

به این ترتیب می توان گفت ویسپی پتانسیل تبدیل شدن به رقیبی جدی برای پیام رسان های محبوبی همچون تلگرام را نیز داراست و در صورت افت اقبال کاربران نسبت به اپلیکیشن یاد شده، به خوبی می تواند حتی جای آن را پر کند.

گفتنی است اپلیکیشن ویسپی برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و می توانید آن را از کافه بازار نیز دریافت کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن ارتباطی Wispi (ویسپی) به نسخه ی 2.0.1.8 بروزرسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..