تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل موزیک می‌خواهد فراتر از یک سرویس پخش موسیقی برای هنرمندان باشد

اپل موزیک می‌خواهد فراتر از یک سرویس پخش موسیقی برای هنرمندان باشد

اخیراً وب‌سایت وال استریت ژورنال مصاحبه ای را با جیمی آیواین و لری جکسون، از مدیران سرویس اپل موزیک انجام داده و این دو با اشاره به جایگاه این سرویس در چشم انداز موسیقی حاضر، عنوان کرده اند که "ما دوست نداریم که نقشی همانند یک برچسب را ایفا کنیم بلکه به دنبال این هستیم تابه بهترین شکل ممکن، از پلتفرم خود برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنیم." با تک شات همراه باشید.

در حال حاضر، اپل موزیک در نگاه عموم به عنوان یک سرویس پخش کننده موزیک شناخته می شود، اما تمامی ظرفیت های این پلتفرم در این ویژگی خلاصه نمی شود. این سرویس قادر است برای هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی بازاریابی کند و با آلبوم های آنان را در صدر نمودارهای محبوب‌ترین موسیقی ها قرار دهد.

اپل موزیک در طی چند ماه اخیر توانست با سرعت قابل توجهی بر تعداد مشترکان خود بیفزاید و اخیراً نیز رقم 20 میلیون مشترک را برای خود ثبت کرد که البته این موفقیت را بیشتر مدیون ایجاد رابطه نزدیک خود موزیسین ها و هنرمندان است که بر روی سرویس موسیقی این شرکت سرمایه گذاری کرده اند. این که اپل در ابتدا چنین هدفی را دنبال می کرده و یا بعدها به این نتیجه رسیده است، چندان مهم نیست.

مدیران این شرکت عنوان کرده اند که فعالان عرصه موسیقی می توانند آلبوم ها و کارهای خود را به صورت اختصاصی در اختیار این سرویس قرار دهند تا بتوانند همانند بسیاری از هنرمندانی که از این راه، آلبوم هایشان را تبلیغ کرده اند، از ظرفیت های این پلتفرم برای دستیابی به اهداف مدنظر خود استفاده کنند.

ما در سرویس اپل موزیک می توانیم با ترکیبی از هنر و تکنولوژی، کارهای هنری هنرمندان و فعالان عرضه موسیقی را به شیوه ای مطلوب تبلیغ کنیم. از این رو، می خواهیم به تمامی این افراد ثابت کنیم که این سرویس بهترین مکان برای دستیابی به اهدافیست که در سر می پرورانند.

اپل هم اکنون هدفی بزرگ یعنی پشت سر گذاشتن رقیب کنونی خود به نام اسپاتیفای را از طریق پخش موسیقی به صورت اختصاصی در پلتفرم خود دنبال می کند. گفتنی است در حال حاضر، اسپاتیفای بیش از 95 میلیون مشترک دارد که از این تعداد 55 میلیون نفر، از سرویس رایگان مبتنی بر تبلیغات استفاده می کنند.

اما اگر ایده جدید اپل برای عقد قرارداد همکاری با هنرمندان به منظور پخش اختصاصی موسیقی در پلتفرم خود محقق شود، قطعاً می تواند طرفداران بیشتری را به سمت خود بکشاند و زنگ خطر را برای اسپاتیفای و مدیران این شرکت به صدا درآورد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل موزیک می‌خواهد فراتر از یک سرویس پخش موسیقی برای هنرمندان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..