تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 22 کیلوگرم تریاک طی درگیری با قاچاقچی موادمخدر

فرمانده انتظامی زهک از کشف 22 کیلوگرم تریاک در درگیری با یک قاچاقچی مسلح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،  محمد محمدی منش فرمانده انتظامی زهک گفت:  ماموران انتظامی شهرستان زهک در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در محور میلک- زهک به یک خودروی پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

 این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری این قاچاقچی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو موفق به کشف 22 کیلوگرم مواد مخدر از نوع  تریاک شدند.

فرمانده انتظامی زهک خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 22 کیلوگرم تریاک طی درگیری با قاچاقچی موادمخدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..