تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار ماشین‌سازی مقابل سایپا به پنج‌شنبه موکول شد

دیدار ماشین‌سازی مقابل سایپا به پنج‌شنبه موکول شد

ورزش > لیگ برتر - سایت سازمان لیگ نوشت:کمیته مسابقات سازمان لیگ،اعلام کرد دیدار بین ماشین‌سازی و سایپا به علت بارش سنگین برف و شرایط نامساعد جوی لغو شد.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری دیدار ماشین‌ سازی و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف و شرایط نامناسب جوی و آماده نبودن چمن ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز و همچنین با توجه به گزارش اداره هواشناسی استان آذر بایجان شرقی مبنی بر ادامه بارش برف در روز دوشنبه 6 دی 95 دیدار بین دو تیم ماشین سازی تبریز و سایپا تهران در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر لغو و در روز پنجشنبه 9 دی 95 رأس ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی تر اکتورسازی برگزار می‌شود. 

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار ماشین‌سازی مقابل سایپا به پنج‌شنبه موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..