تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک به پرسپولیس / طارمی نیم فصل می رود؟

ساعت 24-بخش انگلیسی سایت رادیو ورزش یونان از پیوستن قریب الوقوع مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس به تیم آاک یونان خبر داد.

 بر اساس خبری که سایت رادیو ورزش یونان منتشر کرده است تیم آاک یونان خواهان جذب برترین گلزن لیگ ایران در فصل گذشته است ، یعنی مهدی طارمی که اکنون هم در رده دوم جدول گلزنان این فصل قرار دارد.

جالب است که در ادامه خبر این سایت آمده رقیب مهدی طارمی برای پیوستن به تیم آاک یونان کسی نخواهد بود به جز کریم انصاری فرد که هم اکنون در پانیونیوس بازی می کند. به عبارت دیگر کریم و مهدی رقیب یکدیگر برای پیوستن به یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ یونان خواهند بود.

این سایت به درخشش مهدی طارمی در لیگ برتر ایران و کسب عنوان آقای گلی از سوی وی در فصل گذشته هم اشاره کرده است.

جدایی مهدی طارمی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر شوک بسیار بزرگی به پرسپولیس و هوادارانش خواهد بود اما بعید است این اتفاق بیفتد. نخست اینکه طارمی تا سال 2018 با سرخ ها قرارداد دارد. از سویی دیگر نحوه پیوستن عجیب و غریب او در ابتدای فصل به تیم ریزه اسپور ترکیه که کاملا بی سرانجام بود وجهه او را نزد هواداران مخدوش کرد و این بازیکن نمی خواهد بار دیگر دل هواداران را بشکند آن هم در ابتدای فصل پس نباید خبر این سایت یونانی را درباره پیوستن طارمی در نیم فصل به تیم یونانی جدی بگیریم.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک به پرسپولیس / طارمی نیم فصل می رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..