تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای تصاویر احتمالی اسمارت فون جدید اچ تی سی به نام HTC X10

افشای تصاویر احتمالی اسمارت فون جدید اچ تی سی به نام HTC X10

اچ تی سی چند سال پیش یکی از برترین تولید کنندگان اسمارت فون در جهان بود اما این جایگاه اکنون تغییر کرده و نام‌های Evo و Hero تنها یادآور خاطراتی خوش هستند. گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ در طرح گوشی‌های بالا رده سهم بازار را از اچ تی سی ربوده‌اند و تولید کنندگان چینی نیز با گوشی‌های بسیار ارزان قیمت خود در سطح محصولات میان رده و پایین رده جولان می‌دهند، به این ترتیب اچ تی سی اکنون به یکی از چندین برند نه چندان برتر بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. با تک شات همراه باشید.

اچ تی سی طی فصل‌های گذشته درآمد بسیاری زیادی را از کسب و کار گوشی‌های هوشمند خود از دست داده است اما نه به این معنی که این شرکت از تولید اسمارت فون‌ها دست کشیده است. انتظار می‌رود که این شرکت در نمایشگاه CES ماه آینده در لاس وگاس از یک اسمارت فون میاده رده جدید رونمایی کند.

مطابق با شایعات منتشر شده این گوشی نسخه بروزرسانی شده HTC X9 که سال پیش رونمایی شد خواهد بود و احتمالا HTC X10 نام خواهد داشت. ظاهرا این گوشی از سوی یگ رگولاتوری روسی گواهی ترخیص دریافت کرده و انتظار می‌رود که بلافاصله پس از رونمایی در CES 2017 به بازار عرضه شود.

پیش از این جزییات زیادی دربره مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی به بیرون درز کرده و اکنون چند تصویر از نمونه احتمالا واقعی این گوشی منتشر شده است. آن طور که از این تصاویر بر می آید به زودی شاهد رونمایی از یک اسمارت فون استاندارد اچ تی سی با قیمت حدودی 300 دلار خواهیم بود.

مطابق با شایعات قبلی HTC X10 دارای نمایشگر 5.5 اینچی 1080p، تراشه P10 مدیاتک، 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فناوری OIS خواهد بود. این گوشی احتمالا همراه با اندروید 7.0 نوقا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی که می‌تواند برای برخی نگران کننده باشد حذف اسکنر اثر انگشت است.

در شرایطی که حتی گوشی‌های 100 دلاری نیز دارای سنسور‌های بیومتریک هستند، عملکرد HTC X10 بدون چنین سنسوری در بازار جالب توجه خواهد بود.

اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای تصاویر احتمالی اسمارت فون جدید اچ تی سی به نام HTC X10»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..