تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ آرایشگاه زنانه متخلف در مشهد پلمپ شد

پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی ۱۰ واحد آرایشگاه زنانه متخلف در شهر مشهد را شناسایی و پلمب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در صنف آرایشگاه‌های زنانه و مبارزه با مظاهر علنی فساد، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتحادیه آرایشگاه های زنانه مشهد عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی واحدهای صنفی متخلف آغاز کردند.

سرهنگ حسین مولوی نسب افزود: در این راستا از هفته گذشته ۱۰ آرایشگاه زنانه متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

وی تصریح کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان در اجرای این طرح، از ۴۲۵ واحد صنفی آرایشگاه بازدید کردند که ۲۱۵واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی اخطار تعطیلی گرفته و از مدیران ۱۵۳واحد نیز تعهد کتبی اخذ و به ۳۱۰ واحد تذکر داده شد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ آرایشگاه زنانه متخلف در مشهد پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..