تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزار کنگره عالم مجاهد واقف مجاهد آیت الله واعظ طبسی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری کنگره عالم مجاهد واقف آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی(ره) در اسفندماه سال خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام ایزدی گفت: اداره کل اوقاف خراسان رضوی با همکاری آستان قدس رضوی و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اقدام به برگزاری کنگره عالم مجاهد واقف آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی(ره) در اسفندماه سال جاری می کند.

وی با بیان اینکه هدف از این کنگره ترویج فرهنگ وقف و معرفی علمای واقف می باشد، تصریح کرد: اولین همایش عالم واقف در سال گذشته با بزرگداشت یاد مرحوم آیت الله حاج حسنعلی مروارید برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: امسال با توجه به شخصیت ارزشمند و خدمات قابل توجه آیت الله واعظ طبسی، کنگره ای در بزرگداشت آن عالم مجاهد برگزار می شود.

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه موضوعات فراخوان آثار در موضوعات حوزوی و انقلابی، مدیریتی و خدمات فرهنگی و وقف و امور خیریه می باشد، اظهار کرد: ولایت پذیری آیت الله واعظ طبسی در دوران امام و رهبری و نقش ایشان در پیروزی انقلاب و ادامه نهضت، نقش آیت الله واعظ طبسی در حوزه علمیه و انقلابی نمودن حوزه و شاخصه های مدیریتی آن عالم وارسته از موضوعات فراخوان ارسال آثار این کنگره است.

وی افزود: خدمات فرهنگی آیت الله واعظ طبسی در آستان قدس رضوی، ابعاد شخصیتی ایشان، ترویج فرهنگ وقف با اجرای نیات واقفین توسط آیت الله واعظ طبسی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در عملکرد آیت الله واعظ طبسی و توسعه آستان قدس رضوی با موقوفات ایشان از دیگر موضوعات این کنگره است.

گفتنی است علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله، شعر، داستان کوتاه، نرم افزار، اپلیکیشن، فیلم کوتاه، عکس، پوستر تا 25 بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه همایش به نشانی خیابان آبکوه، بین آبکوه 2 و 4، اداره کل اوقاف استان و یا به نشانی پست الکترونیکی alemevaghef@gmail.com ارسال نمایند.

شماره تلفن 38481310- 051 جهت کسب اطلاعات بیشتر پاسخگوی مخاطبین این کنگره می باشد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزار کنگره عالم مجاهد واقف مجاهد آیت الله واعظ طبسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..