تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام نباید در برابر فتنه گران کوتاه بیاید/ سران فتنه صرفا ادعای تقلب را پیش کشیدند اما هیچ سندی برای ادعای خود ارائه نکردند

ساعت: 14:12 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987797

شادی گفت: فتنه سال 88 تهدیدی بی سابقه برای نظام جمهوری اسلامی بود که صرفا با ادعای تقلب آغاز شد اما سران فتنه هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله شادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در ضمن بیان مطالبات تشکل بسیج دانشجویی استان در خصوص محکومیت  سران فتنه اظهار داشت: هرکس تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی را از ابتدا تا کنون مطالعه کند درمی یابد که در طول این مدت هرگز انقلاب اسلامی با تهدید به بزرگی فتنه 88 روبرو نشده که بخواهند انقدر با جدیت در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند و هزینه ای هم که نظام در اثر فتنه پرداخت، بی سابقه بود.

وی افزود: جالب این است که در لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری سال 88، رفتار مردم، مسئولین و سران فتنه به جدی پیگیری شده و در تمام این مراحل نظام ما به صورت بی سابقه اتمام حجت کرده است و حتی پس از انتخابات نیز به سران فتنه اعلام شد که اگر اعتراضی دارند به صورت قانونی اعتراض خود را بیان و مستندات خود را ارائه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان، خاطرنشان کرد: اما فتنه گران صرفا ادعای تقلب را مطرح و نظام را با بزرگترین چالش مواجه ساختند و در قبال ادعای خود هیچ سند و مدرکی را ارائه نکردند و حتی وقتی از ایشان خواسته شد جهت بررسی امر نماینده ای بفرستند، هیچ نماینده ای نفرستادند.

وی با اشاره به قضیه انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا، گفت: فتنه گران حتی بدون آگاهی و شعور لازم به رویکرد سیاسی خود آمریکا که هدایتگر جریان فتنه بودند، در این زمینه ورود کردند در حالی که وقتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مورد نظر قرار می دهیم می بنیم که اولا ترامپ قبل از برگزاری انتخابات اعلام کرد اگر پیروز نشوم، اعتراض می کنم؛ دوما پس از پیروزی ترامپ، خانم کلینتون نه اعتراض کرد نه ادعای تقلب را مطرح کرد؛ سوما تمام کسانی را که در اعتراض به نتایج انتخابات به خیابان ها آمدند، شورشی نامیدند! حال اقدام فتنه گران را در ایران با آمریکایی ها مقایسه کنید.

این مقام مسئول یادآور شد: معتقدم در تمام مراحل، نظام کار را به صورت مستند پیش برده و نباید در این زمینه کوتاهی از خود نشان دهد، چرا که فتنه گران علیرغم اینکه هیچ سندی برای ادعای خود ارائه نکرده اند، می خواهند این جریان را از نو زنده کرده و سران فتنه را به عرصه سیاست بازگردانند.

وی اضافه کرد: البته مردم ایران با شکل دهی حماسه ی 9 دی  فتنه را اعدام کردند، زیرا نظام را دستاورد خود می دانند و در برابر کسانی که می خواستند آن را براندازند، دفاع کردند.

شادی با اشاره به حضور برخی از طرفداران جریان فتنه و حامیان ادعای تقلب در حماسه ی 9 دی گفت: حتی کسانی که از ادعای تقلب در انتخابات طرفداری می کردند در 9 دی حضور یافتند  چرا که معتقد بودند بهای ادعای تقلب سرنگونی نظام نیست.

وی در پایان تاکید کرد: حرکت مردم در 9 دی 88 یک دادگاه خیابانی بین المللی بود که رویکرد فتنه را اعدام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام نباید در برابر فتنه گران کوتاه بیاید/ سران فتنه صرفا ادعای تقلب را پیش کشیدند اما هیچ سندی برای ادعای خود ارائه نکردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..