تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی به چایکاران در شفت / دولت در صورت عدم پرداخت مطالبات سهم کارخانجات را می پردازد

ساعت: 13:52 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987598

رئیس اداره چای شهرستان شفت از بدیهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی کارخانجات به مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: اگر کارخانجات به موقع سهم خود را پرداخت نکند، دولت مابه التفاوت را پرداخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانپور در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه بخشی از مطالبات چایکاران باقی مانده است، اظهار داشت: طبق قانون ۳۸ درصد بر عهده کارخانجات و ۶۲ درصد از سهم مطالبات چایکاران بر عهده دولت است.

وی با بیان اینکه تاکنون سهم کارخانجات از این مطالبات پرداخت نشده، افزود: خوشبختانه دولت مطالبات خود را پرداخت کرده است.

رئیس اداره چای شفت در خصوص مقدار مطالبات این شهرستان گفت: در شفت ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان به چایکاران بدهکار هستیم.

قربانپور با اشاره به اینکه در واقع کارخانه داران به چایکاران بدهکار هستند و این بدیهی باید هرچه زودتر پرداخت شود، اظهار کرد:  طبق قرار داد ما با کارخانه جات از آنها وثیقه هایی در گرو ما وجود دارد و جلسه ای که اخیرا داشتیم صاحبان کارخانجات چای را متقاعد کردیم که تا اواسط دیماه جاری مطالبات خود را پرداخت کنند.

وی با هشدار به اینکه دولت نسبت به پرداخت مابقی مطالبات چایکاران به شدت پیگیر است، بیان داشت: اگر این سهم از سوی کارخانجات پرداخت نشود، دولت مطالبات چایکاران را از منابع خود پرداخت می کنند و برای دریافت مطالبات خود وثیقه های ستانده را به اجرا خواهد گذاشت.

رئیس اداره چای شفت با تاکید بر اینکه مبلغ مذکور جزء مطالبات چایکاران است و یقینا باید پرداخت شود، اظهار کرد:  گرچه این راه بسیاری طولانی است اما دولت به راحتی می تواند حق خود را از کارخانجات بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی به چایکاران در شفت / دولت در صورت عدم پرداخت مطالبات سهم کارخانجات را می پردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..