تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست اروپا در قبال پناهجویان تغییر نمی کند

به گزارش  مهر، «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا در گفتگو با روزنامه فرونک مدین گروپه با ابراز تاسف از وقوع حائثه تروریستی در برلین تاکید کرد که سیاست اروپا در قبال پناهجویان تغییری نخواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه اروپا باید انسان هایی را که در جنگ صدمه خورده اند را پذیرا باشد، گفت: این اشتباه است که همه پناهجویان را با دید تروریست نگاه کنیم.

رئیس کمیسیون اروپا هچنین خاطر نشان کرد: بحث امنیت و رعایت نکات امنیتی جدا است. کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید در پیش گرفتن شدیدترین تدابیر امنیتی با وقوع هرگونه احتمال ناآرامی مقابله کنند.

یونکر افزود: کشورهای اروپایی می توانند همکاری های قابل توجهی در زمینه کنترل مرزها داشته و با مشارکت یکدیگر امنیت را به کشورهای خود بازگردانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست اروپا در قبال پناهجویان تغییر نمی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..