تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: امروز یکشنبه پنجم دی ماه آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

وی ادامه داد: این دوره از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: امسال پنج گروه دانشگاهیان اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می شوند که در این دوره نیز مانند دوره قبل براساس تفاهم نامه ای که با سازمان نظام وظیفه منعقد شده است، مجوز خروج از کشور دانشجویان پسر اخذ می شود.

فقیهی بیان کرد: بیش از 68 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور تاکنون جهت تشرف به عتبات عالیات در سایت لبیک ثبت نام کرده اند.

وی در خصوص زمان و چگونگی قرعه کشی گفت: قرعه کشی بعد از پایان زمان ثبت نام به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن از ساعت 12 ظهر روز ۷ دی ماه در سایت لبیک اعلام می شود و متقاضیان می‌توانند از روز هفتم دی ماه با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده نمایند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام، امروز یک شنبه پنجم دی ماه است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست، بنابراین متقاضیان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

گفتنی است پیش از این ثبت نام عتبات دانشگاهیان از۲۱ آذر لغایت یکم دی ماه در سایت لبیک اعلام شده بود که این زمان تا امروز 5 دی تمدید شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..