تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نفرات برتر مسابقات اسب سواری استقامت دراستان کردستان

نفرات برتر مسابقات اسب سواری استقامت انتخابی کردستان برای حضور در رقابتهای کشوری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:این مسابقات با حضور سوارکارانی از شهرستان های مختلف استان به میزبانی سنندج در باشگاه کردان و در مسافت های 80، 60 و 40 کیلومتر برگزار شد.

حامد جولایی افزود: آرش میهمی با اسب هاپیلوس توانست زودتر از حریفان خود به خط پایان برسد و مقام اول را کسب کند، زانیار جعفری و پریسا رحیمی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی گفت:همچنین در مسافت 40 کیلومتر این رقابت ها رضوان حسینی با اسب اشوان، سیاوش میهمی با اسب عقاب و فرید دمساز با اسب جاسمین عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات، به رقابت های اسب سواری قهرمانی کشور به میزبانی استان خوزستان راه خواهند یافت.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نفرات برتر مسابقات اسب سواری استقامت دراستان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..