تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به نامه ضد انقلاب به ترامپ/ شما که داخل کاخ سفید هستید چرا نامه نوشتید

کاربران فضای مجازی با انتشار نظرات خود به نامه اخیر اعضای گروه‌های ضدانقلاب به ترامپ واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا بر گزارش فاکس نیوز،30 نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب در نامه‌ای به ترامپ از وی خواسته‌اند ضمن تجدید نظر در توافق هسته‌ای، تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کند. حالا کاربران فضای مجازی با انتشار نظرات خود در شبکه های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند.

کامنت های کاربران:


**"‏بعضی ها شرفشان را همزمان با وطنشان می فروشند"

**"با حاله ها! لیوانِ آب پرتقال در دست با دلتنگی برای اِلمان‌های ایرانی، در شب زیبای نیوجرسی نامه به ترامپ بنویسی که هموطنانم رو تحریم کن بیزحمت"

**"اوپوزوسیون یا در نظامه یا بر نظام!این اهالی نامه به ترامپ رو اپوزوسیون هم ندونیداینا مشکلشون با مردمه نه با نظام جونورهای خاصی هستند"

**"خائن تر از این افرادی که نامه به ترامپ زدن ایران رو بیشتر تحریم کنه کسانی هستند که از این وطن فروش ها طرفداری میکنن"

**" نامه‌ای که با دونالد ترامپ شریفِ عزیز شروع بشه خوندن نداره"

**"‏اگه خواستين روزى بي غيرتى و بى شرفى رو واسه بچه هاتون توضيح بدين ديگه نياز نيست به منافقين اشاره كنين فقط نام به ترامپ رو نشونشون بدين"

**"جالبیش اینه که این 30 نفر در سالگرد عملیات کربلای 4 و مردونگی های 175 شهید غواص به ترامپ نامه نوشتن برا تحریم ایران!"

**"‏نویسندگان نامه به ترامپ که خواستار تحریم های سخت علیه ایران شده اند، نه با نظام حاکم بر ایران، که با ٨۰میلیون ایرانی پدرکشتگی دارند"

نامه به ترامپ نامه به ترامپ نامه به ترامپ نامه به ترامپ نامه به ترامپ نامه به ترامپ نامه به ترامپ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به نامه ضد انقلاب به ترامپ/ شما که داخل کاخ سفید هستید چرا نامه نوشتید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..