تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل حادثه تلخ فهرج استان کرمان دستگیر شد

یکشنبه، 5 دی 1395 ساعت 12:222016-12-25حوادث

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: قاتل حادثه تلخ روستای جهان آباد فهرج دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفانوس" به نقل از تسینم، خلیل همایی اظهار داشت: با برقراری اشراف اطلاعاتی بین استان های کرمان و سیستان و بلوچستان ساعتی قبل قاتل فراری کشتار 10 نفر در فاجعه فهرج بم دستگیر شد.

همچنین محمد ضیالدینی دادستان بم در این مورد اظهار داشت: طی یکسری اقدام اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات ایرانشهر، دقایقی پیش قاتل متواری در استان سیستان وبلوچستان و در شهر ایرانشهر طی یک درگیری مسلحانه با مامورین دستگیر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: قاتل جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری است که متاسفانه در تاریخ 2 دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش اقدام به تیراندازی و قتل ده عضو خانواده و همسایگانش وهمچنین مجروح کردن 4نفر دیگر شده بود.

وی بیان کرد: انگیزه وعلت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر وخانواده همسرش داشته است .

دادستان بم با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دادگاه عمومی شهرستان فهرج در حال انجام است،تاکید کرد:دستگاه قضایی رسیدگی به این پرونده را باجدیت در دستور کار قرار داده است و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی قضایی به این پرونده انجام می گیرد و متهم به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: دستگیر - قاتل - اطلاعات - استان - اختلافات خانوادگی - ایرانشهر - اطلاعاتی - سیستان و بلوچستان - بلوچستان - کرمان - قضایی - دادستان - خانواده - درگیری مسلحانه - سیستان - همسر - استان کرمان - حادثه - کوتاه ترین - قاتل فراری - تیراندازی - انگیزه - مجازات - روستای - درگیری - دادگاه - جوانی - فاجعه - تاریخ - مجروح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل حادثه تلخ فهرج استان کرمان دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..