تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه گران جایگاهی در ایران ندارند/ فتنه 88 فتنه ای آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی بود

ساعت: 11:57 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987539

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند که اگر به منافقان و فتنه گران داخلی دل خوش کرده اید آنها دیگر در بین ملت ایران جایگاهی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به فرا رسیدن هفتمین سالگرد حماسه 9 دی، گفت: فتنه 88 فتنه ای بود که آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس شب روز برای راه اندازی آن در کشور مان ایران تلاش کردند که سرانجام با عوامل مزدور آنها در داخل کشور رونق گرفت و باعث شد در روز عاشورا با حمله به مساجد و تکایای حسینی عزاداران مورد هجمه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: اما مردم هوشیار و بصیر ایران در بزنگاه با خروش میلیونی خود در دفاع از انقلاب و ولایت تمامی آتش فتنگران را خاموش و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم ولایت مدار ایران اسلامی با اقتدار و عزتمند در منطقه حضور دارد افزود: در همین موضوع پیروزی و آزادسازی حلب نیز همین شکل گیری جبهه مقاومت بود که نقشه های سلطه گران و حامیان تروریست ها را شکست داد و باعث آزادی حلب شد.


قاضی پور در خطاب به سردمداران آمریکا و اسرائیل و یا هر کشور دیگری که خیال فتنه انگیزی در کشورمان ایران را دارد گفت: بدانید و مطمئن باشید که اگر به منافقان و فتنه گران داخلی دل خوش کرده اید آنها دیگر در بین ملت ایران جایگاهی ندارند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه گران جایگاهی در ایران ندارند/ فتنه 88 فتنه ای آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..