تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس نوبت صبح، ارمغان نخستین برف زمستانی در میاندوآب

ساعت: 11:19 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987374

بارش سنگین و شدید برف در نخستین روزهای زمستان، سبب تعطیلی تمامی مدارس شهری و روستایی میاندوآب در کلیه مقاطع تحصیلی امروز یک شنبه 5 دی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،میاندوآب در واپسین روزهای آذرماه برفی شد و مانند همیشه بارش برف برخی از مدارس را در سراسر کشور به تعطیلی کشاند.

اما این بارش برف و تعطیلی مدارس تنها محدود به پاییز نشد بلکه بارش نخستین برف زمستانی هم مدارس میاندوآب و مرحمت آباد را به تعطیلی کشاند تا دانش آموزان به دنبال بارش نخستین برف زمستانی، تعطیلی را به سوغات ببرند.

در این زمینه معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت با اعلام خبر تعطیلی مدارس نوبت صبح روز یکشنبه مورخه 5 دی ماه، گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا و برای جلوگیری از بروز مشکلات برای دانش آموزان، مدارس نوبت صبح شهری و روستایی تعطیل اعلام شد.

جلال پورمیرزا اظهار کرد: بر اساس این تصمیم گیری مدارس شهرستان میاندوآب در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح امروز تعطیل هستند.

هم چنین ستاری بخشدار بخش مرحمت آباد نیز از تعطیلی مدارس این بخش در روز یکشنبه 5 دی ماه خبر داد و گفت: تمامی مدارس شهری و  روستایی تابعه این بخش در مقاطع تحصیلی مختلف در نوبت صبح یک شنبه 5 دی ماه به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا تعطیل است.

گفتنی است این اطلاعیه شامل مدارس نوبت بعد از ظهر نمی شود و تنها مختص به مدارس نوبت صبح دارد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس نوبت صبح، ارمغان نخستین برف زمستانی در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..